Manastir Tumane Molitva Za Zdravlje

Manastir Tumane Molitva Za Zdravlje. Manastir tumane inače važi za mesto u kojem se vernicima dešavaju velika čudesa. Roditelji koji nisu želeli da im deca postanu monasi, često sebe krive.

Svetac Koјi Povezuјe Manastir Tumane I Chachak Ozonpress Internet Portal
Svetac Koјi Povezuјe Manastir Tumane I Chachak Ozonpress Internet Portal from www.ozonpress.net
A vi, ugodnici božji, ne prestajte da se molite za one koji vam sa verom pristupaju; Molitva za zdravlje gospodine isuse kriste, sine boga zivoga, ja vjerujem da me ljubis. Misle da su negde pogrešili, i monaštvo shvataju kao kaznu za neka svoja dela, ali posle.

Manastir rukumija molitva za udaju ↓.

Na facebook stranici manastira se nalaze brojna iskustva vernika kojima su molitva i boravak u manastiru pomogli. Veruje se da molitva na ovom mestu najviše pomaže osobama koje imaju problema s vidom. Naime cinjenica je da kada se molimo da se molimo nekome visem bicu, odnosno reci cemo bogu jer tako je vise bice poznato u narodu. Dodji sada u silini svoje bozanske milosti i prisutnosti u moje srce.podaj mi duha svoga svet og i ispuni me do zadnje pore moga bica.klanjam ti se i slavim te kao mog jedino g gospodina i.


0 Response to "Manastir Tumane Molitva Za Zdravlje"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel