Molitva Bogu Za Zdravlje

Molitva Bogu Za Zdravlje. Prikazujem ti i svoja pluća i poteškoće s disanjem. Тропарь, глас 4 кондак, глас 2 молитва пресвятой троице молитва 1‑я ко господу молитва 2‑я ко господу в честь иконы божией матери целительница в честь иконы божией матери всецарица (пантанасса) св.

Kraljevsko Ozdravljenje Molitva Kralja Ezekije Nakon Susreta S
Kraljevsko Ozdravljenje Molitva Kralja Ezekije Nakon Susreta S from slidetodoc.com
Osuđeni bjegunac predvodi molitvu u međugorju: Također, nemojte se spustiti na riječi. Dodji sada u silini svoje bozanske milosti i prisutnosti u moje srce.podaj mi duha svoga svet og i ispuni me do zadnje pore moga bica.klanjam ti se i slavim te kao mog jedino g gospodina i.

Pročisti ih i ozdravi kako bih ojačaj moj imuni sustav i udalji od mene svaku vrstu zarazne bolesti.

Molitva svetog sveštenomučenika kiprijana protiv vradžbina, magijskog dejstva i bacanja čini. Samo jedan put vodi k. Blagosloven si, gospode bože naš, lekaru duša i tela, koji i nemoći i bolesti naše na telu svom ponese, čijom se ranom mi iscelismo, pastiru dobri, koji dođe da izgubljenu ovčicu tražiš i koji iznemoglima daješ utehu i život sa vaskrsenjem; Odagnaj sve oluje i oblake s neba duše moje i daruj mi svjetlost koja me hrani i vodi putu rajske vječnosti.


0 Response to "Molitva Bogu Za Zdravlje"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel