Molitva Duhu Svetomu

Molitva Duhu Svetomu. Царе небески, утешитељу, душе истине, који си свуда и све испуњаваш, ризницо добара и даваоче живота, дођи и усели се у нас, и очисти нас од сваке нечистоте, и. O dođi, stvorče, duše svet, pohodi duše vjernika, poteci višnjom milosti, u grudi štono stvori ih.

Devetnica Duhu Svetom
Devetnica Duhu Svetom from pctrs.network.hu
Duše sveti, sunce moje duše, živote moga života, ja ti se klanjam i padam pred tobom. Molitva duhu svetom duše sveti, sunce moje duše, živote moga života, ja ti se klanjam i padam pred tobom.vodi me u svim mojim poslovima. Molitva duhu svetom treba biti sastavni dio kršćanskog života.

U grudi štono stvori ih.

Najbolji način kako započeti dan: Vodi me u svim mojim poslovima, pothvatima i htijenjima. O dođi, stvorče, duše svet, pohodi duše vjernika, poteci višnjom milosti, u grudi štono stvori ih. Svoju ljubav bog je obećao onima koji za nju mole:


0 Response to "Molitva Duhu Svetomu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel