Molitva Je Za Me

Molitva Je Za Me. Provided to youtube by croatia records d.d. Grand narodna televizija za ceo svet net tv plus.

Stajerska Molitva
Stajerska Molitva from imgv2-1-f.scribdassets.com
Svakog dana draga molim boga za te. Molitva je za me (imádság már az is). Molitva da me očajnički traže.

Provided to youtube by croatia records d.d.

Bog se utelovio i postao ljudsko biće u osobi isusa hrista (jovan 1,1. Gorko placem za te danju i uvece, oprastam se s tobom, uvenulo cvece. Drugi aspekt pokajničke molitve je poznavanje onog što je bog uradio da bi otkupio naš izgubljen i grešan život. Link je uklonjen jer se radi o skeniranoj stranici iz knjige.


0 Response to "Molitva Je Za Me"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel