Molitva Trudnice

Molitva Trudnice. Majko marijo, prati svojim zagovorom rast i razvitak čeda koje nosim. Molitva majke koja očekuje dijete.

Ko Se Moli Trudnicama Za Dijete Molitva Trudnica Za Ocuvanje Djeteta I Za Zdravlje Djeteta Molitve Za Ocuvanje Trudnoce
Ko Se Moli Trudnicama Za Dijete Molitva Trudnica Za Ocuvanje Djeteta I Za Zdravlje Djeteta Molitve Za Ocuvanje Trudnoce from newcarnage.ru
Materijal će biti koristan i za trudnice i za njezine najmilije. Molitva žene u blagoslovljenom stanju (trudnice). Kako pravilno moliti trudnu, koga kontaktirati?

O, slavna božja majka, smiluj se na mene, tvoj sluga, doći mi do pomoći tokom mojih bolesti i opasnosti, s kojom rodite sve siromašne ćerke eve.

Услы́ши ны́не и на вся́кий час. Molitva može biti zdravo rješenje čudotvorne ikone gospinih asistent u što je molitva čita trudna? I ja, molim te, blagoslovi plod u meni. Здравствуйте:) с вами духовный психолог фатеева елена.


0 Response to "Molitva Trudnice"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel