Molitva Za Ljubav

Molitva Za Ljubav. Zato izlij na mene duha. Bože moj, čuj moj vapaj, pohiti mi u pomoć.

94995070 Molitva Za Ljubav Doc
94995070 Molitva Za Ljubav Doc from imgv2-2-f.scribdassets.com
Bože moj, čuj moj vapaj, pohiti mi u pomoć. Na jastuku tvoj miris osecam jos prati me u stvarima se raznim prividjas a nema te od secanja te stvaram ponovo trazim tvoj dragi lik a. Svaka je prava ljubav od tebe.

.treba mi tvoja zatita,tvoja snaga,tvoja utjeha.budi moj.

Osećam se tako sam, tako izgubljen predajem ti svoju dušu i svoj život u ruke. Baki b3 booking manager & info: Osećam se tako sam, tako izgubljen predajem ti svoju dušu i svoj život u ruke. Pgp rtssklonište od istine 2017muzika :


0 Response to "Molitva Za Ljubav"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel