Molitva Isusu Kristu

Molitva Isusu Kristu. Za potpuno predanje isusu kristu. Uzmi u posjed sve moje biće, tako da moj život bude uvijek izražavanje tvog života.

Bitno Net Misticizam U Kc Isus Krist Vjera Molitva Blagoslov Citati Biblija Sveci Serbian Quotes Prayer Quotes Quotes
Bitno Net Misticizam U Kc Isus Krist Vjera Molitva Blagoslov Citati Biblija Sveci Serbian Quotes Prayer Quotes Quotes from i.pinimg.com
Molitva osobne posvete isusu kristu, utjelovljenoj mudrosti po marijinim rukama sv. Razotkrij, gospodine, žarku želju koju nosim u sebi. Pogledaj na ljubav kojom se želim potpuno posvetiti tebi.

Dragi isuse, pomozi mi da širim tvoj miomiris gdje god prođem.

Isuse, ja vjerujem da si ti sin božji. Isuse, ja vjerujem da si ti sin božji. Sve što je stvoreno, napravljeno je za tebe. Na kraju bih želeo da porazgovaram sa vama o naročitoj molitvi koja se u crkvenoj praksi naziva isusova molitva.


0 Response to "Molitva Isusu Kristu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel