Molitva Roditelja Za Djecu

Molitva Roditelja Za Djecu. Milosrdni isuse, ja ti predajem svoju djecu, nitko drugi ne može shvatiti moju bol i tjeskobe i dati mi bolju pomoć. Sačuvaj ih u svojoj prisutnosti i u dobrom zdravlju, tako da mogu rasti na tvoju slavu, za dobro drugih i na posvetu svojih roditelja.

Snazna Molitva Za Djecu Majke Bozje Molitva Majci Bozjoj Za Njezinu Djecu Molitva Za Zastitu Djevice
Snazna Molitva Za Djecu Majke Bozje Molitva Majci Bozjoj Za Njezinu Djecu Molitva Za Zastitu Djevice from i2.wp.com
Otvori im oči za blagoslove kojima ih darivaš svaki dan. Dobri boe, zahvaljujem ti na svim darovima koje mi daje. Kako roditelji trebaju moliti za djecu?

Daj da moja djeca uvijek budu tebi odana i radosna srca.

Xochu vas poblagodrit za chudni site. Ckolko poleznogo mozno iszerpat iz nego.polezno dlia kazdogo krestianina. Pročisti moja djela i prosvijetli me u mome. Sačuvaj ih u svojoj prisutnosti i u dobrom zdravlju, tako da mogu rasti na tvoju slavu, za dobro drugih i na posvetu svojih roditelja.


0 Response to "Molitva Roditelja Za Djecu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel