Molitva U Posebnoj Potrebi

Molitva U Posebnoj Potrebi. O potrebi razlikovanja hrvatskoga i engleskog jezika. Tablični prikaz primjedbi pristiglih po posebnoj.

Molitva Za Petak Red Povjerenstva Religija 2021
Molitva Za Petak Red Povjerenstva Religija 2021 from i.esotericcosmos.com
Molitva koju danas treba izgovoriti: Dragi u kristu, tek po molitvi čovjek postaje svjestan da mu je potreban bog. Pomozi mi u ovoj potrebi, tebi poznatoj.

Blagoslovi mene, moj rad, moju obitelj i sve moje drage, čuvaj nas od bolesti i pogibli duše i tijela!

Sada si u dubokom snu, ali u ovom plimnom valu, u ovoj oluji ljubavi ne možeš spavati. Uvjeren u tvoju neizmjernu majčinsku ljubav, utječem se tvome čudotvornom zagovoru. Pokajnička molitva ima smisla samo ako iskreno odražava ono što osoba zna, razume i veruje u vezi svoje gršnosti i. Mnogima koji su se molili pred tvojim likom udijelila si brojne milosti.


0 Response to "Molitva U Posebnoj Potrebi"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel