Molitva Za Ozdravljenje Djeteta

Molitva Za Ozdravljenje Djeteta. Molitva u religiji predstavlja duhovnu potvrdu vjere. Molitva je stoljećima poznato sredstvo za postizanje cilja, molimo se da nam bude bolje, za zdravlje, obitelj, prijatelje.

Molitva Za Zacece Prirodne Trudnoce Mpo Postupci Forum Missmama
Molitva Za Zacece Prirodne Trudnoce Mpo Postupci Forum Missmama from i.imgur.com
U posljednje vrijeme, kada se to dogodi, moram se zaustaviti i pitati: Mije dijete ne sluša više tebe i tvoju crkvu. I o tome kako se moliti za zdravlje djeteta i kome, reći ćemo vam sada u ovom članku.

Xochu vas poblagodrit za chudni site.

Oče sveti, lekaru duša i tela, koji si poslao jedinorodnog sina svog, gospoda boga i spasitelja našeg isusa hrista koji isceljuje svaku bolest i izbavlja od smrti, izleči i mene od svih mojih duševnih i telesnih nemoći, i oživotvori me blagodaću hrista tvog Isuse, ti si udesni lijenik, u svojim ranama, ozdravi me 11. To je vrijeme kada sam od djeteta postao dječak/ djevojčica. Molitva za ozdravljenje doživjela je procvat u okviru karizmatskog pokreta i mnogi na nju gledaju kao na poznam jednu obitelj kojima se razboljelo dijete.


0 Response to "Molitva Za Ozdravljenje Djeteta"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel