Molitva Duhu Svetom Za Mudrost

Molitva Duhu Svetom Za Mudrost. Očuvaj me ljudske mjere da me sumnje ne odnesu, daj mi plamen žive vjere da me strasti ne zanesu. Izmoli svaki dan ovu snažnu molitvu duhu svetom koju je napisao sveti augustin i ne boj se!

Devetnica Duhu Svetom Molimo Za Silu Odozgor Bitno Net
Devetnica Duhu Svetom Molimo Za Silu Odozgor Bitno Net from bitno3-64c8.kxcdn.com
Pokoj vječni daruj im, gospodine, / i svjetlost vječna neka im svijetli. Molitva za prodor duha svetoga. Duše sveti, božanski cjelove oca i sina, izvore nebeskih milosti i mudrih savjeta, nebeski prijatelju duša, za tobom žudim, zazivam te i tražim.

Molitva za prodor duha svetoga.

Očisti mi pamet, napuni je svetim mislima, prosvijetli mi razum nebeskim svjetlom, užezi mi. Moli za nas čovekoljupca boga da nam daruje duh pokajanja i oproštaj naših grehova i svojom svesilnom blagodaću da nam pomogne da ostavimo put. Koliko seu mom ponašanju odražavajuisusove i marijine kreposti? Molio sam boga za jakost.


0 Response to "Molitva Duhu Svetom Za Mudrost"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel