Molitva Šume

Molitva Šume. Savesave molitva šume for later. Kad pored mene prođeš i poželiš podići svoju ruku na mene, pazi.

Kastavska Suma Staza Srne Nasa Kostrena
Kastavska Suma Staza Srne Nasa Kostrena from nasakostrena.hr
Tekst pjesme molitva šume glasi: Čovječe, kad pored mene prođeš, nemoj podići ruku ni na jedno stablo, ni na jedan. Kad pored mene prođeš i poželiš podići svoju ruku na mene, pazi, nemoj me ozlijediti jer ja sam toplina tvog ognjišta u hladnim zimskim noćima.

Kad pored mene prođeš i poželiš podići svoju ruku na mene, pazi.

0 ratings0% found this document useful (0 votes). Tekst pjesme molitva šume glasi: Kad pored mene prođeš i poželiš podići svoju ruku na mene, pazi. Čovječe, kad pored mene prođeš, nemoj podići ruku ni na jedno stablo, ni na jedan.


0 Response to "Molitva Šume"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel