Mocna Molitva Duhu Svetom

Mocna Molitva Duhu Svetom. „otac vaš s nebesa obdarit će duhom svetim one koji ga zaištu! Molitva duhu svetom dođi duše presveti, te me prosvjetli, posveti i ojačaj sa sedam svojih darova!

Ukazanje Anđela U Fatimi Mocna Molitva S Neba Koju Je Ostavio Djeci I
Ukazanje Anđela U Fatimi Mocna Molitva S Neba Koju Je Ostavio Djeci I from i1.wp.com
Izlij, molimo te, obilan blagoslov na moju obitelj, sabranu u tvoje ime. Udahni mi duha svetoga kako bi moje misli bile svete; 382 likes · 2 talking about this.

Ojačaj nas, okrijepi nas u ovoj suznoj dolini budi nam spas.

Bože, koji si svjetlošću duha svetoga poučio srca vjernih, daj da u tom istom duhu što je pravo mislimo i njegovoj se utjehi vazda. Duše sveti, mi ti iskazujemo dobrodošlicu. Odavno ve znam za molitvu duhu svetom, ali nikada nisam o njoj dublje razmi ljala i nisam je molila. Vodi moje srce, o duše sveti, kako bih volio ono što je sveto;


0 Response to "Mocna Molitva Duhu Svetom"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel