Molitva Anđelu Čuvaru Za Djecu

Molitva Anđelu Čuvaru Za Djecu. Mnogima je poznata molitva anđeo božji anđelu čuvaru. „nema ničeg dragocenijeg od molitve u životu čovečjem, govorio je „anđele hristov, čuvaru moj sveti, zaštitniče duše i tela i moga, oprosti mi sve sto zgreših u današnji anđele, jer stojiš pred prestolom gospodnjim i moliš se za mene nepotrebnog i od sviju grešnijeg, da.

Anđelu Cuvaru Molitva
Anđelu Cuvaru Molitva from molitva.com.hr
Molitva 2 anđele hristov, čuvaru moj sveti i pokrovitelju duše i tela moga, oprosti mi sve što ti sagreših u današnji … Molitva sv anti za djecu. Molitve za sina presvete bogorodice.

Molitva koju je josemaria naučio u pripravi za svoju prvu svetu pričest.

Mnogima je poznata molitva anđeo božji anđelu čuvaru. Padre pio često je viđao svog anđela čuvara i razgovarao s njim. Oni su duhovna bića s razumom i voljom koji su stvoreni od boga da bi ga slavili i vječno mu služili. Molitva ispred ikone pomaže u vizualizaciji svjetlosnog duha, podešavanju duhovne komunikacije s njim.


0 Response to "Molitva Anđelu Čuvaru Za Djecu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel