Molitva Bogorodici Za Svaki Dan

Molitva Bogorodici Za Svaki Dan. U molitvi prednjači srce, uči pravoslavlje, a kada je vernik sam dobro je da izabere neko tiho mesto i da reči molitve govori šapatom. Blago onome, tko te za gosta primi, jer će se, po tebi, u njemu nastaniti i otac i sin.

Molitve Bogorodici Za Svaki Dan U Svetogorac Ic Xc Nika Facebook
Molitve Bogorodici Za Svaki Dan U Svetogorac Ic Xc Nika Facebook from lookaside.fbsbx.com
Molitva presvetoj bogorodici za decu. Za ženu ne postoji bolja molitva za svaki dan od apel presvetoj bogorodici. Laudato tv | in familia dei svjedočanstvo voditelja i predstavljanje tečaja ljubav i poštovanje.

Molitva presvetoj bogorodici u nevolji i potištenosti.

Pomaže kod bolesti, štiti od očaja i zlih misli. Stoga i u vreme smrti moje dođi mi, pomoćnice moja, i ne posrami. Molitve za svaki dan u tjednumolitva za ponedjeljak neka ti je slava, gospodine, što si za mene umro na drvu križa. „gospodine, molim vas da me blagoslovite blagoslovi sve što me danas ruke dodirnu, blagoslovi moj rad i blagoslovi u ljubavi, zdravlje, novac, obitelji, posao, posao, za člana obitelji, za djecu pa čak i da svaki dan napuštaju našu kuću, blagoslovi su potrebni u.


0 Response to "Molitva Bogorodici Za Svaki Dan"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel