Molitva Anđelu Čuvaru

Molitva Anđelu Čuvaru. Esta oración al ángel de la guarda es una alternativa a la popular oración del «ángel de dios». Klapa cakulone — molitva anđelu čuvaru.

Djecije Molitvice Anđelu Cuvaru Mili
Djecije Molitvice Anđelu Cuvaru Mili from i.pinimg.com
Moj sveti anđele čuvaru, tebe mi je gospodin bog dao za pratitelja kroz čitav moj život. Ne budi samo moj zaštitnik, budi mi i prijatelj, ne samo moj pratilac, već i moj suborac, ne samo moj suputnik, već i moj saveznik! Anđeli čuvari su pripadnici nebeske vojske i oni su najbliži ljudima.

Moli ovog moćnog molitva vašem anđelu čuvaru da te zaštiti od svakog zla.

Ne budi samo moj zaštitnik, budi mi i prijatelj, ne samo moj pratilac, već i moj suborac, ne samo moj suputnik, već i moj saveznik! Anđele čuvaru, ti koji neprestano bdiš nad mojim životom, pomozi mi da pronađem svoju ljubav. Pomozi mi da sačuvam svoj krsni. Osobito pak me brani da mi dušu grijeh ne rani.


0 Response to "Molitva Anđelu Čuvaru"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel