Molitva Oslobođenja Od Zlih Sila

Molitva Oslobođenja Od Zlih Sila. Odstupite od mene u ime isusovo, jer ja sam dijete nebeskog oca. Ako osjećate da ste se nakon svađe s molitva arhanđelu mihaelu.

Ne Mozes Dati Ono Sto Nemas Duhovnost
Ne Mozes Dati Ono Sto Nemas Duhovnost from duhovnost.net
Osim toga, poziv na njega daje mir i spokoj. Zla, da odstupiš od mene ( od ove kuće, od moje obitelji, od ovog skupa, od ove zajednice, od moje župe, od moje biskupije, od moga naroda, od te i te (ime osobe) osobe, od cijeloga svijeta itd…) i dadeš mjesto duhu svetom utješitelju! U ime isusovo,zlatnim mačem isusa krista,dvosjeklim mačem duha svetoga,snagom predragocjene krvi kristove i zaslugama isusovih svetih rana prekidam,slamam i poništavam svako:prokletstvo,vračariju,čarolije,vještičarenja koja dolaze od:(reci ime ili imena) zloduha.

Đavolske sile mogu nastanjivati i predmete.

U ime isusovo,zlatnim mačem isusa krista,dvosjeklim mačem duha svetoga,snagom predragocjene krvi kristove i zaslugama isusovih svetih rana prekidam,slamam i poništavam svako:prokletstvo,vračariju,čarolije,vještičarenja koja dolaze od:(reci ime ili imena) zloduha. Molim duha svetoga da upotrijebi vlast gospodina isusa krista protiv sila tame koje ele unititi (ime osobe). Vjerujem da me dragi bog iz ljubavi stvorio da me više ljubi nego najbolji otac i majka. Jer kad su mnogi anđeli otišli protiv boga, michael je vodio sjajnu vojsku.


0 Response to "Molitva Oslobođenja Od Zlih Sila"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel