Molitva 10 Božjih Zapovijedi

Molitva 10 Božjih Zapovijedi. Deset božjih zapovijedi nalaze se u bibliji druga knjiga mojsijeva ili knjiga izlaska dvadeseto poglavlje. Naše se klanjanje bogu očituje i prinošenjem žrtava i davanjem obećanja i zavjeta bogu.

10 Bozjih Zapovijedi Molitve Katolicke Molitve
10 Bozjih Zapovijedi Molitve Katolicke Molitve from molitve.com.hr
Ne poželi tuđeg ženidbenog druga! 0%0% found this document useful, mark this document as useful. Ja sam gospodin bog tvoj, nemaj drugih bogova uz mene.

Jeste li mu već dali ime?

Ja sam gospodin bog tvoj, nemaj drugih bogova uz mene. Ja sam gospodin, bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene! Zanimljivo je da je eutanazija u izvornom grkom jeziku lijepa rije koja oznaava dobru ili blagu smrt. Recimo mu sve što želimo, sve naše tajne, misli i želje.


0 Response to "Molitva 10 Božjih Zapovijedi"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel