Molitva Je Za Me Tekst

Molitva Je Za Me Tekst. U prostranstvu nemira sada plove zajedno moja strepnja i tvoja strast. Letras de molitva je za me por verica serifovic.

Video Pjesma Molitva U Novom Ruhu Laudato
Video Pjesma Molitva U Novom Ruhu Laudato from laudato.hr
Let them fall behind, they will not slander me lord, forgive us all, your children give us every health and good. Sjedini me sa takvim koji bi me iskreno, supružanski ljubio celog života (aaa, da se raspilaviš)… daruj mi, gospode, ženika koji će uvek iskati i tražiti moju dušu i moje srce a ne samo. Ni oka da sklopim postelja prazna tera san a zivot se topi i nestaje brzo k'o dlanom o dlan k'o razum da gubim jer stvarnosti.

Isuse molim te ui u moje srce i oslobodi me od onih alosni uspomena koje su me opteretile, ti me zna.

Kao zar na mojim usnama je, как жар горит на моих губах. Budi blagoslovljen isusom i svime što on jest! Tekst ove molitve podsjetit e vas na osobe kojima trebate oprostiti. Sjedini me sa takvim koji bi me iskreno, supružanski ljubio celog života (aaa, da se raspilaviš)… daruj mi, gospode, ženika koji će uvek iskati i tražiti moju dušu i moje srce a ne samo.


0 Response to "Molitva Je Za Me Tekst"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel