Molitva U Svako Doba

Molitva U Svako Doba. Mile vasiljević рођен сам 18. Gospode, primi molitvu moju u ovaj čas i upravi život moj zaposvestima tvojim, dušu moju osveti, telo očisti.

Yflf5yp 4zhf2m
Yflf5yp 4zhf2m from img.yumpu.com
Sestra walburga je najmlađa od 11 časnih sestara koliko ih trenutno živi u ovom benediktinskom samostanu i nedavno joj. Ti gospode, primi i naše u ovaj čas molitve i upravi. Molitva gospodu u svako doba tekst molitve:

Ogradi me svetim tvojim anđelima.

Jedino kad se govorilo demonima jest kad ih se korilo u isusovo ime. Molitva gospodu u svako doba tekst molitve: Molitva u svako doba mp3 files source planetlagu, metro lagu, bursamp3, gudang lagu, lagu76, atau stafaband untuk kumpulan lagu molitva u svako doba full album terbaru dan terlengkap. Ogradi me svetim tvojim anđelima.


0 Response to "Molitva U Svako Doba"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel