Molitva Svetom Jovanu Krstitelju

Molitva Svetom Jovanu Krstitelju. Krstitelju hristov, propovedniče pokajanja, ne prezri mene pokajnika, nego, udružen sa nebeskim vojnicima, moli se gospodu za mene nedostojnog, utučenog, nemoćnog i tužnog, zapalog u mnoge nevolje, izmučenog burnim mislima uma mog, jer. Кrstitelju hristov, propovedniče pokajanja, ne prezri mene pokajnika, nego, udružen sa nebeskim vojnicima, moli se gospodu za mene nedostojnog, utučenog, nemoćnog i tužnog, zapalog u mnoge nevolje, izmučenog burnim mislima uma mog.

Izrecite Molitvu Svetom Jovanu Krstitelju I Oterajte Svaki Greh I Zlo Od Sebe Alo Rs
Izrecite Molitvu Svetom Jovanu Krstitelju I Oterajte Svaki Greh I Zlo Od Sebe Alo Rs from www.alo.rs
Претечо и крститељу христа бога нашега, што светлиш у достојању живота на земљи монаха пре монаштва, девственика и благовесника, друга женикова и пророка. Sto si proveo zivot svoj zemaljski kao sin pustinje, kao veliki molitvenik i glas reci bozje, krstavajuci kao propovednik pokajanja u ime oca. Pomozi mi sveti ivane krstitelju, srce ponizno raspjevavati u čast bogu, pomozi mi i kada me pritišće neizustiva bol težine križa.

Ja se tebi klanjam, ja se tebi molim:

Sto si proveo zivot svoj zemaljski kao sin pustinje, kao veliki molitvenik i glas reci bozje, krstavajuci kao propovednik pokajanja u ime oca. Кrstitelju hristov, propovedniče pokajanja, ne prezri mene pokajnika, nego, udružen sa nebeskim vojnicima, moli se gospodu za mene nedostojnog, utučenog, nemoćnog i tužnog, zapalog u mnoge nevolje, izmučenog burnim mislima uma mog. Krstitelju hristov, propovedniče pokajanja, ne prezri mene pokajnika, nego, udružen sa nebeskim vojnicima, moli se gospodu za mene nedostojnog, utučenog, nemoćnog i tužnog, zapalog u mnoge nevolje, izmučenog burnim mislima. Ja se tebi klanjam, ja se tebi molim:


0 Response to "Molitva Svetom Jovanu Krstitelju"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel