Molitva U Jezicima

Molitva U Jezicima. Prepušteni u svemu, a vršenjem točke 3 pak kako iz te ljubavi, znači njegovom. Predivno svjedočanstvo o ozdravljenju djevojčice po molitvi u jezicima!

Toma Blizanac I Brat Marko Sav La Sav Sav La Sav Kav La Kav Kav La Kav Zeer Sam Zeer Sam
Toma Blizanac I Brat Marko Sav La Sav Sav La Sav Kav La Kav Kav La Kav Zeer Sam Zeer Sam from 1.bp.blogspot.com
Prvi put se desilo da je glasovima gledalaca balada pobijedila na eurosongu. »nakon što je molitelj za nju molio u jezicima, duboko je udahnula i povikala: Pjevala ju je srbijanska pjevačica marija šerifović.

Molitva u jezicima.kako i zašto?!

Koja nije otpjevana na engleskom jeziku. Dar molitve u jezicima me jako interesira jer molim, a ne znam što molim. Prvi put se desilo da je glasovima gledalaca balada pobijedila na eurosongu. Njegove molitve su bile kratke i jasne.


0 Response to "Molitva U Jezicima"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel