Molitva Vecernja

Molitva Vecernja. Bože večni i care svakog stvorenja koji si me udostojio da doživim do ovoga časa, oprosti mi grehe koje učinih ovoga dana delom, rečju i mislima. Evo, gospodine, ovaj dan polako završava.

22 Nkg 8211 Nedjelja 8211 Vecernja Molitva
22 Nkg 8211 Nedjelja 8211 Vecernja Molitva from svjedocanstva.files.wordpress.com
Evo, gospodine, ovaj dan polako završava. Молитва перед сном ангелу хранителю. Ponekad, u životu vrlo zauzetih ljudi, veća molitva pre odlaska u krevet je jedini način da razgovaramo sa bogom tokom dana.

На портале правмир вы найдете православные молитвы, молитвы святым, утренние и вечерние молитвы, молитвы о детях, о замужестве, работе и.

Večernja molitva hvala ti bože moj na kraju još jednog dana. Hvala ti na svemu što si danas učinio za mene. A večernja molitva daje duševni mir, s molitvom zaspiš te će tvoj san biti okrepljujući, obnoviće se kada je u pitanju pravoslavna večernja molitva pred spavanje za decu, postoji nepisano pravilo da. Daj mi svijetlo duha svetoga, da mogu ukratko vidjeti psalmi#molitva#biblija psalam 4.


0 Response to "Molitva Vecernja"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel