Molitva Ljubav

Molitva Ljubav. Molim te za ljubav, jednu iskrenu, nježnu, vječnu. Tvoj je sin sve zapovijedi sažeo u zapovijed ljubavi prema tebi i bližnjemu.

Molitva Za Ljubav Book Hr
Molitva Za Ljubav Book Hr from book.hr
Zato izlij na mene duha. Potrebna mi je snaga tvoje ljubavi. Muke strašne izbegao nije, divni velikomučenik sveti georgije.

Bože moj, čuj moj vapaj, pohiti mi u pomoć.

Osjećam se tako sam, tako izgubljen u ovom strašnom budi moj zaklon i moja zaštita. Gospodine, molim te po svojoj ljubavi, koja se neprestano daje, otvori oči našeg srca da bismo vidjeli da si ti onaj koji nas ljubi i da si ti onaj, kojeg kada ljubimo. .treba mi tvoja zatita,tvoja snaga,tvoja utjeha.budi moj. Tvoj je sin sve zapovijedi sažeo u zapovijed ljubavi prema tebi i bližnjemu.


0 Response to "Molitva Ljubav"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel