Molitva Hriste Boze

Molitva Hriste Boze. Leti preko nebeskih visina, krila su joj morava i drina zbogom prvi nerođeni sine, zbogom ruzo, zbogom ruzmarine. U prošloj besedi sam govorio o isusovoj molitvi koja glasi:

Molitve Sredjeno
Molitve Sredjeno from imgv2-2-f.scribdassets.com
Molitva sedma gospode isuse hriste, sine božiji, bože spasitelju moj, neizreciva naslado, spasiteljno ime, daruj meni nedostojnom sluzi tvome skrušenost i prosvećenje srca, da bih prosvećenog srca, sa. Molitva deveta, svetoga jovana zlatousta: Leti preko nebeskih visina, krila su joj morava i drina zbogom prvi nerođeni sine, zbogom ruzo, zbogom ruzmarine.

Христе боже текст hriste bože raspeti i sveti, srpska zemlja kroz oblake leti.

U prošloj besedi sam govorio o isusovoj molitvi koja glasi: U prošloj besedi sam govorio o isusovoj molitvi koja glasi: Isusova molitva je tako nazvana zato što je srce ove molitve ime i ličnost gospoda isusa hrista. Molitva sedma gospode isuse hriste, sine božiji, bože spasitelju moj, neizreciva naslado, spasiteljno ime, daruj meni nedostojnom sluzi tvome skrušenost i prosvećenje srca, da bih prosvećenog srca, sa.


0 Response to "Molitva Hriste Boze"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel