Molitve Svete Rite

Rita iz Cascie 1381-1457 bila jedna od najglasovitijih svetica katoličke Crkve. Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te slavim i hvalim u vijeke.


Nebeska Saptacica Molitva Svetoj Riti Za Zdravlje I Trpljivost Iz Lj Rita

Sveta Rito Ti sad u nebu uživaš najveća dobra ljubiteljica si patnje i trpljenja.

Molitve svete rite. Talijanska je redovnica augustinka mističarka i jedna od najpopularnijih svetica Crkve. MOLITVA Pet moćnih molitava svetoj Riti koje možete izmoliti danas na njezin spomendan Danas se spominjemo svete Rite zaštitnice u beznadnim i teškim situacijama. U ovom svečanom času u kojem se tisuće i tisuće srdaca pouzdano i puna svete nade obraćaju tebi evo i ja pridružujem svoju smjernu molitvu da je.

O dođi sveta Rito i budi mi na pomoć i pripomoć. Objave o Molitve autora admin. 10 x Zdravo Marijo.

Život svete Rite Stoljećima je sv. Molitva na blagdan svete Rite 22. Koje si gorke suze lila osobito na strašnu pomisao da njegova duša možda nije bila pripravljena za susret s Vječnim Sucem.

1 x Oče naš. Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva. By admin u Molitve Sv.

Molitva svetoj Riti u nevolji. To te molimo po moćnome zagovoru sv. Moram li očajavati u takvim teškim nevoljama moga života.

Zbog našeg Gospodina Isusa Krista molim Te pomozi i meni da i ja po Tvojem zagovoru mogu sve svoje patnje i trpljenje podnijeti s ljubavlju za našega Gospodina Isusa Krista. Sveta i blagoslovljena Rito Tvoje molitve vrijede pred Bogom zato Te molim da Tvoj sestrinski zagovor bude uz ovu moju potrebu reci potrebuTi si bila jedna od nas. O velika čudotvorko katoličkog svijeta o slavna sv.

Rito od malena si bila radost svojim roditeljima. Pomogni mi da ti sličim dobrim vladanjem nevinošću i smirenošću te da budu zadovoljni moji roditelji a osobito naš Otac na nebu koji nas najviše ljubi. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice Treći dan Sveta Rito veliki je bio tvoj jad kad si saznala tu strašnu vijest da ti je suprug ubijen.

Svetica nemogućeg zaštitnica bespomoćnih i beznadnih slučajeva je sveta Rita iz Cascie. Romar - duhovne vaje v vsakdanjem življenju DVŽ. Roditelji i učitelji koji nauče djecu ove molitve osigurat će im time da ona budu sačuvana od svake nesreće.

Sve ove povlastice obećao je Gospodin Isus Krist sv. Devetnica svetoj Riti za uslišenje svih molbi. U sedmoj si godini postala znamenita po svakoj krijeposti.

Uvijek si bila vrlo dobra. Sveta Rito sada te Sveta Crkva postavila za moćnu pomoćnicu. Hvala Ti Bože što čuješ moju molbu preko svete Rite a i tebi sveta Rito hvala što me uslišavaš i ne napuštaš u najtežim beznadnim trenucima.

Zaštitnica je bolesnika ranjenika žrtava bračnog nasilja i pogrda problematičnih brakova očajničkih podviga. Na čelu je zadobila ranu koja ju je podsjećala na Isusovu trnovu krunu. Dokle god nam Bog ovdje daje život dajmo hvalu svetoj Riti.

Stoga Ti se često utječem preko svete Rite koja čuje svaku moju molbu i moli i stoji pred Tobom kako bi moja molitva bila uslišana. Poznata je kao Svetica nemogućeg zbog njenih divnih odgovora na molitve kao i značajnih događaja samog njenog života. Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te.

Krunica svetoj Riti i Litanije svete Rite. Molitva svetoj Riti u nevolji. Iz našeg srca podiže se pouzdana molitva na dan Tvoje drage svetkovine.

Sveta Rito nakon propovijedi svetog Jakova izgarajući u želji da sudjelueš u patnjama Kristove Muke isprosila si od Njega da usliša tvoju molitvu. O uzvišena čudotvorko sv. Čudesna molitva svetoj Riti zaštitnici u teškim i bezizlaznim situacijama.

Stoga Ti se često utječem preko svete Rite koja čuje svaku moju molbu i moli i stoji pred Tobom kako bi moja molitva bila uslišana. Preko svete Rite koja čuje svaku moju molbu moli i stoji pred Tobom kako bi moja molitva bila uslišana. Molim te pogledaj na mene.

Ako ih želite na neki način štovati izmolite petnaest Oče naša i petnaest Zdravo Marija sa slijedećim molitvama koje ju je naučio tijekom cijele godine. Petnaest molitava Svete Brigite. Tvoja duboka poniznost uzvišene krjeposti sveta Rito koja si od djetinjstva do Smrti tražila da se povučeš od svijeta skrivajući se s Kristom u Bogu bili su razlozi tvog uzdizanja do uzvišene slave kojoj se sada raduješ na nebu.

Tako si ganuta bila da si na povratku u svoju ćeliju milostive. Izdvojili smo pet molitava koje možemo izmoliti na njezin spomendan i zatražiti njezin zagovor. Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva.

Devetnica u čast svete Rite. Rito svrni svoje milostive oči na me patnika i nevoljnika iz svoga Svetišta u Casci gdje sva lijepa snivaš u miru. 0 2526 3 pročitano.

Hvala Ti Bože što čuješ moju molbu preko svete Rite a i tebi sveta Rito hvala što me uslišavaš i ne napuštaš u najtežim beznadnim trenucima. Zazivaju je kod neplodnosti osamljenosti bolnih rana i. Svrni pogled na Me sveta Rito da stojeći ponizno pred tobom dokažem ti svoje duboko štovanje da od tebe naučim put krijeposti da tvojim zagovorom isprosim od Boga milost koju ću slijediti do smrti.

Na kraju godine počastit ćete svaku od Mojih rana. Stoga Ti se često utječem preko svete Rite koja čuje svaku moju molbu i moli i stoji pred Tobom kako bi moja molitva bila uslišana. Hvala Ti Bože što čuješ moju molbu preko svete Rite a i tebi sveta Rito hvala što me uslišavaš i ne napuštaš u najtežim beznadnim trenucima.

Rita Lotti rođena je 1381. Hvala Ti Bože što čuješ moju molbu preko svete Rite a i tebi sveta Rito hvala što me uslišavaš i ne napuštaš u najtežim beznadnim trenucima. Godine u seocetu Roccaporena blizu Cascie u talijanskoj provinciji Umbriji.

Nevoljnika i priteci mi u pomoć da ti moje srce daje hvalu. Devetnica Svetoj Riti Sedmi Dan 19052021. On 19 svibnja 2021.

Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te. Uvijek je slavljena Rita na nebu okrunjena. Dobio sam po Tijelu pet tisuća četristo osamdeset udaraca 5480 udaraca.

Brigiti pod uvjetom da moli ovih 15 molitava svaki dan do smrti. Molitva svetoj Riti u nevolji. Iste je molitve obećao i onima koji će te molitve moliti godinu dana a i onima koji druge nauče moliti ove.

Hvala ti što me potičeš da idem k stolu Gospodnjem i blagujem Tijelo Isusovo. 365 dana15 molitvi. Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva.

U svom mučnom i poniznom životu Ti si puno ljubila i zbog te ljubavi Gospodin će uslišati naše molitve.


Molitva Svetoj Riti Svetici Nemogucih Teskih I Beznadnih Slucajeva Youtube


Sv Rita Molitve Molitva Za One Koje Zele Djecu Rita


Molitve Sv Riti Sveta Rita


Pin On Molitve


0 Response to "Molitve Svete Rite"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel