Molitva Presvetom Srcu Isusovu

Molitva Svetoj Obitelji. Nad svakim zlom i svakim nečovještvom.


Djecije Molitvice Moj Isuse Laku Noc Laku Noc Make It Yourself Entertaining

Srce Isusovo u krilu Djevice Majke od Duha Svetoga sazdano smiluj nam se.

Molitva presvetom srcu isusovu. Krunica u čast Presvetom Srcu Isusovu Zlatna krunica Moli se na Gospinu krunicu. Slatko Srce mog Isusa daj da Te ljubim sve to više. Ona je od samoga Gospodina bila odabrana da bude glasnica porukâ njegova Srca da bude - kako je naziva Jean Ladame - la confidante du Coeur de Jesus - pouzdanica Srca.

Ovu krunicu je svaki dan molio p. Ti si mjesto mojega pokoja i moje utočište. LITANIJE Presvetom Srcu Isusovu 2.

Bože od kojega dolazi svako očinstvo na nebu i na zemlji Oče koji si Ljubav i Život neka svaka obitelj na zemlji posredstvom Tvoga Sina Isusa Krista rođena od žene. Među činima pobožnosti presvetom Srcu Isusovu na poseban način se ističe posveta po kojoj Božanskom Srcu Isusovu prikazujemo nas same sve što jesmo i posjedujemo sve prikazujemo vječnoj Božjoj ljubavi od koje smo sve dobili papa Pio XI. Tebi prikazujem svoju dušu sa svom snagom i svoje tijelo sa svim osjećajima.

AmenUmjesto Vjerovanja moli seSlatko Srce mog Isusa daj da te ljubim sve to više. Srce Isusa Sina Oca vječnoga smiluj nam se. Ja Ti se klanjam vjerujem u Te ufam se u Te.

Nisam došao zvati pravedne nego grešnike na obracenje Luka 531 MEDITACIJA Isus nam otkriva da svi mi imamo jednog Oca na nebesima koji nas poziva da živimo zajedništvo kao braća i sestre u pravdi i ljubavi. Želim biti žarkim. Litanije Presvetom Srcu Isusovu.

Pijo za sve one koji se preporučuju u njegove potrebe O moj Isuse koji si kazao. U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Predaj svoju obitelj Presvetom Srcu Isusovu.

Molitva svetom Josipu u nevolji Svrni svoj pogled na mene i izmoli mi pomoć u nakani što ti je iznosim u poniznosti svojeg srca. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu. Uistinu vam kažem ištite i primit ćete tražite i naći ćete kucajte i otvorit će vam se evo ja kucam ja tražim ja molim za milost.

Molitva za osobnu posvetu Srcu Isusovu i Srcu Marijinu. Majko Marijo ja ime i prezime se danas predajem tvome Bezgrešnom Srcu. ZLATNA KRUNICA na čast Presvetog Srca Isusova.

Hvala ti za ljubav koju si očitovao po spasenjskoj žrtvi na križu i probodenom srcu. Hvala ti za uskrsnuće po kojem si nam darovao pobjedu. Daj o dobri Isuse da ja živim u Tebi i Ti u.

Molitva posvete Presvetom Srcu Isusovu. Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce. Vječni Oče želim se u Duhu Svetom posvetiti i predati Isusovu i Marijinu Srcu da bih tako mogaomogla postati tvoje sve odanije i vjernije dijete.

Nakanu za koju moliš ako već nisi možeš preko molitvenog zida poslati na oltar bazilike Srca Isusova gdje će na svetoj misi biti prikazana Bogu. To je zapravo molitva koju je sastavila sveta Margareta Marija Alacoque i koja se obično naziva Učinkovita devetnica Presvetom Srcu Isusovu. Na kraju izmoli krunicu Srcu Isusovu Na kraju izmoli krunicu Srcu Isusovu.

Molitva dnevnog prikazanja. Primi me pod svoju majčinsku zaštitu i vodi me k svome Sinu. MOLITVA PRESVETOM SRCU ISUSOVU 2 Presveto Srce Isusovo kralju sviju srdaca Tebi posvećujem danas moje srce i stavljam ga potpuno u tvoju službu.

Cijeli svoje život hoću upotrijebiti da Tebe ljubim Tebi služim i Tebe slijedim. Umjesto Vjerovanja moli se. Ja Te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe.

Molitva Presvetom Srcu Isusovu izvoru svakoga dobra Presveto Srce Isusovo izvore svakoga dobra ja Ti se klanjamvjerujem u Te ufam se u Te ja Te lju. Slatko Srce mog Isusa daj da te ljubim sve to više. života i ljubavi za nove naraštaje koji se uvijek obnavljaju.

S pouzdanjem vjerujem da ti možeš sve kod Boga koji ti je izabrao za hranitelja njegovog ljubljenog sina Isusa Krista. Molitva Presvetom Srcu Isusovu izvoru svakoga dobra. Mnogi vjeruju da je ovo snažna molitva jer poziva Isusovo srce da se smiluje nama i našim molbama.

Srce Isusovo s Riječju Božjom bitno sjedinjeno smiluj nam se. KRUNICA SRCU ISUSOVU - ZLATNA KRUNICAU ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Gertruda Pozdravljam Tebe presveto Srce Isusovo živo i neprekidno vrelo vječnoga života neizmjerno blago Božanstva goruća peći Božanske ljubavi.

Učini ga poniznim strpljivim čistim i da u svemu odgovara Tvojim željama. Presveto Srce Isusovo izvore beskrajne ljubavi tebi se posvećujemo. I posredstvom Duha Svetoga izvora Božje ljubavi postane istinsko svetište.

Svagdanja molitva presvetom Srcu Isusovu sv. Dan Ne treba zdravima lijecnika nego bolesnima. Daj o dobri Isuse da ja živim u.

Mala krunica na čast Presvetog Srca Isusova. Molitve za posvetu Isusovu i Marijinu Srcu. Presveto Srce Isusovo izvore svakoga dobra ja Ti se klanjamvjerujem u Te ufam se u Te ja Te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe.

O moj ljubezni Spasitelju raspali moje srce žarkom ljubavlju. Molitva za osobnu posvetu pojedinaca i skupina Vječni Oče želim se u Duhu Svetom posvetiti i predati Isusovu i Marijinu Srcu da bih tako mogao postati tvoje sve odanije i vjernije dijete. Presveto Srce Isusovo izvore svakoga dobra.

Sveti Josipe s pouzdanim srcem pojavljujem se pred tobom. Tko god štuje Srce Isusovo sigurno je čuo i za sv. Vječni Oče prikazujem Ti predragocjenu Krv Isusa Krista kao zadovoljštinu za svoje grijehe i za potrebe svete Crkve.

Moli se na običnu Gospinu krunicu. Posvetna molitva presvetom srcu isusovu Podijelite ovo s prijateljima. Umjesto Oče naš moli se.

Posvetna molitva Srcu Isusovu sv. Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce učini ga poniznim strpljivimčistim i da u svemu odgovara Tvojim željama. U ime Oca i Sina i Duha Svetoga.


Stepinceva Molitva Gospi Za Hrvatsku Nase


Dobri Isuse Koji Si Blaga I Ponizna Srca Dolazim Preda Te I Molim Te Za Milost Da Uvijek I Bez Sumnje Svoje Srce Mogu Otvo In 2021 Novelty Lamp Paper Lamp


0 Response to "Molitva Presvetom Srcu Isusovu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel