Molitva Sv Anti Za Obitelj

A mi ti zahvaljujemo gospodine isuse jer si vjeran bog i osjeĆaŠ s nama. I posredstvom Duha Svetoga izvora Božje ljubavi postane istinsko svetište.


Molitva Sv Anti Za Prijatelje Karmelicani Split Facebook

Molitva je blagoslov bračnih supružnika i pomoć u krizama i bračnim nevoljama.

Molitva sv anti za obitelj. Molim te da svojom predragocjenom Krvlju prekriješ ispuniš i zaštitiš mene i sve članove moje obitelji. Zaštitnička molitva za obitelj. Podupri ih Gospodine moću svoje palice jer su to Tvoji siromasi.

Molitva Svetoj Obitelji. Nebrojeni ljudi tijekom stoljeća molili su se s vjerom i primili čudesan odgovor na svoje molitve. Posebno si nastojao da u obiteljima vlada mir sloga suradnja i ljubav i da svi vjerno služe Bogu.

Za ovu molitvu sv. Anti se kaže da nikad nije ostala neuspješna Pod uvjetom da se moli u vjeri i za određenu duhovnu korist molitve upućene svetom Anti Padovanskom uvijek su uslišane a sveca mnogi priznaju kao čudotvorca. Ante ti si već za svoga zemaljskog života rado pritjecao u pomoć svima.

Anti za izgubljenu stvar. The atmosphere and ambience of the place are simply divine. Ante uzoru velike svetosti pomozi mi da živim pravim kršćanskim životom vjeran milosti i obećanjima svoga krštenja.

Ako to ipak nije Božja volja onda mu izmoli olakšanje trpljenja i snagu da kršćanski i s Isusom nosi svoj križ. Žarko te molim za bolesnika navedi ime. Pomozi nam milostivo tražiti izgubljenu milost i dobro vremenito da budemo dostojni naći nestalu stvar i primiti izgubljenu milost i obećanu slavu.

Bože od kojega dolazi svako očinstvo na nebu i na zemlji. života i ljubavi za nove naraštaje koji se uvijek obnavljaju. Stupio je među kanonike koji su opsluživali monaško pravilo svetog Augustina najprije u samostanu Sv.

Posvetio se sa zanimanjem i žarom. Vodi ih ne zapusti ih da ne bi. Antuna Gospodine Isuse pogledaj svoju baštinu koju si da ne umre bez traga želio potvrditi za svoju djecu svojom krvlju i daj joj da s povjerenjem naviješta Tvoju riječ.

Nebrojeni ljudi tijekom stoljeća molili su mu se s vjerom i primili čudesan odgovor na svoje molitve. Isprosi mu zdravlje za kojim toliko žudi i koje mu je toliko potrebno. 71 mint rd fordsburg gauteng 2092 south africa city of johannesburg post office box.

Molitva za proglašenje blaženim sluge Božjega fra Ante Antića i za milost po njegovu zagovoru. Restaurant johannesburg otsego county michigan united states found 2 companies. Sveti Antun Padovanski sveti Ante rodio se u Lisabonu u plemićkoj obitelji oko 1195 i na krštenju je dobio ime Fernando.

Blagoslovi mene moj rad moju obitelj i sve moje drage čuvaj nas od bolesti i pogibli duše i tijela. Muž i otac je ostao braniti Osijek a majka je s djecom otišla kod rodbine Naravno tek sad su se djeca i majka okupljali i molili svAntu za sve potrebe. U Duhu Svetom Ti si slugu svoga oca Antu Antića.

Sin nas je Tvoj poučio da budemo savršeni i milosrdni. Molitva za kršćanski život. Sve nas krijepi da u boli i kušnji ostanemo čvrsti u vjeri i ustrajni u ljubavi.

Gospodine Isuse pogledaj svoju baštinu koju si da ne umre bez traga želio potvrditi za svoju djecu svojom krvlju i daj joj da s povjerenjem naviješta Tvoju riječ. Ali ni svAnte nije mogao spasiti obitelj od okupacije Baranje. Zahvala na primljenim milostima po zagovoru sv.

U ime isusovo zapovijedam svim silama i snagama zla da odstupe istoga Časa od nas od naŠih domova i naŠe zelje. Ne odbij moje prošnje i svojim posredovanjem kod Boga isprosi mi ako je za dobro moje duše milost za koju te molim. Ne zapusti živote svojih siromaha koje si ti spasio i koji nemaju nikakve baštine osim samog Tebe.

Sveti Maksimilijane Kolbe sveti Josipe sveti Ante sveti Frane sveti Ivo svi sveci roda hrvatskoga. Gospodine Isuse u rane tvoga presvetoga Srca stavljam sebe i sve članove svoje obitelji. Molite i vi koji trpite u braku.

ZAŠTITNIČKA MOLITVA ZA OBITELJ. Za oca u rovu koji je čuvao grad za privremeni smještaj za što skoriji povratak u Baranju za uspjeh djece u školi pa na fakultetu i napokon za posao. Bože Oče naš izvore svakog dobra.

Ne zapusti živote svojih siromaha koje si ti spasio i koji nemaju nikakve baštine osim samog Tebe. Bože molimo te po zagovoru Svete obitelji iz Nazareta da Crkva u svim narodima na zemlji može plodno vršiti svoje poslanje u obiteljima i po obiteljima. Amen molitva za zaŠtitu pater orobert degrandis dolazim u prisutnost.

Bože od kojega dolazi svako očinstvo na nebu i na zemlji Oče koji si Ljubav i Život neka svaka obitelj na zemlji posredstvom Tvoga Sina Isusa Krista rođena od žene. Vincenta u Lisabonu a potom u samostanu Svetog križa u Coimbri čuvenom kulturnom središtu Portugala. Ante da si uvijek pomagao i tješio sve koji su se tebi utjecali u svojim potrebama.

Oče naš Moja snaga u. Molitva Duhu Svetom Za Mudrost. Pošto sutra 1603počima pobožnost trinaest utoraka SVAnti željela bih više znati o ovom svecuInače postim svetom Anti utorke i od svih svetaca njemu najviše molim i preporučujem svoju obiteljJa bih se također uključila u lanac molitve krunicu Blažene Djevice Marije ali ne mogu skontati kakoVoljela bih moliti za druge ali i drugi da mole za moju.

Anti kaže se da nikad nije ostala neuslišana Pod uvjetom da se moli u vjeri i za određenu duhovnu korist molitve upućene svetom Anti Padovanskom uvijek su uslišane a sveca mnogi priznaju kao čudotvorca. Uzdigao do savršenog vršenja Tvoje svete volje. S čvrstim pouzdanjem preporučam se i ja tvom moćnom zagovoru kod Boga.

Očuvaj me ljudske mjere da me sumnje ne odnesu daj mi plamen žive vjere da me strasti ne zanesu. Takve molitve vam bnudimo. Molitva je ona koja čuva obitelj na okupu.

Ti dobro znaš kolike me poteškoće i. Molitva Ocu nebeskom za obitelj. Molitva svetom Anti za roditelje i rodbinu.

Ti si uvijek uslišavao one koji su se s pouzdanjem tebi utjecali. Za ovu molitvu sv. Sveti Nikola Taveliću sveti Leopolde Mandiću sveti Marko Križevčanine blažena Ozana Kotorska blaženi Augustine Kažotiu blaženi Alojze Stepinac i svi ostali sveci i svetice Božje molite se za me molite se sa mnom molite se za sve članove moje obitelji i.

Utječem se tebi za svoje roditelje koji su mi svojom suradnjom u stvarateljskom Božjem činu dali život i koji se. Važno je zapamtiti da Bog uvijek odgovara. Molitva svetom Anti u svakoj potrebi.

Ponizno te molim oprosti nam sve naše grijehe i učini naša. Po Kristu Gospodinu našemu. Gospodine Isuse u rane tvoga presvetoga Srca stavljam sebe i sve članove svoje obitelji.

Sveti mihovile i naŠ anĐele Čuvaru doĐite i branite nas i naŠe obitelji u borbi protiv svega zla Što obilazi svijetom. Oče koji si Ljubav i Život neka svaka obitelj na zemlji posredstvom tvoga Sina Isusa. Slavni slugo Božji sveti Ante koji nastojiš da se nađu izgubljene stvari i za to put i način pokazuješ.

Ponizno te molim oprosti nam sve naše grijehe i učini naša srca po svojem Srcu blagom i poniznom. Molitva za bolesnika. Izmoli svaki dan ovu snažnu molitvu duhu svetom koju je napisao sveti augustin i ne boj se.

Po uzoru na Tvoju dobrotu.


Molitva Sv Anti Za Djecu O Boze Karmelicani Split Facebook


Karmelicani Split Molitva Majke Ili Oca Sv Anti Dobri Sv Ante Blagoslovi I Stiti Moju Obitelj Cuvaj Je U Ljubavi I Slozi Obaspi Je Vremenitim I Vjecnim Dobrima I Udalji


Svakodnevna Molitva Sv Anti Nasa Majka Marija Facebook


Razne Molitve Po Zagovoru Sv Ante Rastimo U Gospodinu


0 Response to "Molitva Sv Anti Za Obitelj"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel