Molitve Sv. Riti

Molitva svetoj Riti u nevolji. Ti si me želio baš ovakvogvu kakavva sam sada.


Boze Hvalimo Te Molitva Svetoj Riti U Najtezim Prilikama Facebook

Narod ju je odmah nakon smrti počeo štovati kao sveticu.

Molitve sv. riti. Rito u poslušnosti prema svojim roditeljima ti si sklopila brak. Klečim pred tobom i otvaram ti svoje srce i molim te da mi Bog kroz tebe udijeli pomoć i zaštitu. Služi kako bi nam olakšala put kroz sve nevolje i najteže životne prilike.

Filomeni Molitva svecu zaštitniku za obraćenje Očekuješ me. Isprosi za me milost da pokorno podnosim teškoće ovoga života i zaštiti me u svim mojim nevoljama. Devetnica svetoj Riti svetici nemogućega.

Mnoga događanja u mome životu. Tvoja duboka poniznost uzvišene krjeposti sveta Rito koja si od djetinjstva do Smrti tražila da se povučeš od svijeta skrivajući se s Kristom u Bogu bili su razlozi tvog uzdizanja do uzvišene slave kojoj se sada raduješ na nebu. Isprosi za me od Gospodina potrebnu milost a osobito vedru vjeru uzdanje u Boga I unutarnji mir.

Čudesna molitva svetoj Riti zaštitnici u teškim i bezizlaznim situacijama. O dođi sveta Rito i budi mi na pomoć i pripomoć. O uzvišena sveta Rito u poslušnosti prema svojim roditeljima ti si sklopila brak.

Daj da svi spoznamo da si jedino Ti plaća poniznima zaštita napuštenima i snaga svima onima koji. Slavna sveta Rito ti si čudesno sudjelovala u muci Gospodina našega Isusa Krista. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice.

Čudesna molitva svetoj Riti za bračnu ljubav. Slijedi Molitva sv. Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva.

Ćirilu i Metodu Molitva sv. U svom mučnom i poniznom životu Ti si puno ljubila i zbog te ljubavi Gospodin će uslišati naše molitveSveta i blagoslovljena Rito Tvoje. Riti - PUT-ISTINA-ŽIVOT.

Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem _____. Smiluj nam se i pomozi nam u našim nesrećama. Molitve u najtežim prilikama.

I udijeliti njezinom zagovoru ono što je ljudima nemoguće. Rito svrni svoje milostive oči na me patnika i nevoljnika iz svoga Svetišta u Casci gdje sva lijepa snivaš u miru. Mnogo godina si u svome braku patila iako si bila pravedna.

U Svojoj si se beskrajnoj blagosti udostojao s ljubavlju osvrnuti na Svoju vjernu službenicu Sv. Ali Voljeni Isus čiju si. Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te slavim i hvalim u vijeke.

Dao si mi svoga Duha Svetoga da me vodi. Sveta Rito nakon propovijedi svetog Jakova izgarajući u želji da sudjelueš u patnjama Kristove Muke isprosila si od Njega da usliša tvoju molitvu. Koje si gorke suze lila osobito na strašnu pomisao da njegova duša možda nije bila pripravljena za susret s Vječnim Sucem.

Riti i Litanije od prvoga dana devetnice Treći dan Sveta Rito veliki je bio tvoj jad kad si saznala tu strašnu vijest da ti je suprug ubijen. Bila si ponizna čista i strpljiva. O uzvišena čudotvorko sv.

Oče Nebeski Bože stvoritelju svega živoga. Tijekom devet dana moli se posebna molitva za svaki dan a nakon toga slijede. Riti i litanije od prvoga dana devetnice.

Zaštitnica je bespomoćnih i beznadnih slučajeva. Izmolite molitvu sv Riti - svetici nemogućeg. Čudesna molitva svetoj Riti za bračnu ljubav.

Na čelu je zadobila ranu koja ju je podsjećala na Isusovu trnovu krunu. Moram li očajavati u takvim teškim nevoljama moga života. Riti u raznim prigodama i utecite se moćnom zagovoru ove omiljene svetice.

Rito svrni svoje milostive oči na me patnika i nevoljnika iz svoga Svetišta u Casci gdje sva lijepa snivaš u miru odakle širiš rajsku svjetlost. Prikazala si sebe kao pravi primjer kršćanske žene. Čudesna molitva svetoj Riti.

Sveta Rito nakon propovijedi svetog Jakova izgarajući u želji da sudjelueš u patnjama Kristove Muke isprosila si od Njega da usliša tvoju molitvu. Budi nam milostiv na pomoć u našim nevoljama. Sveta Rita slavi se 22.

Josipu za sretnu smrt Molitva zagovora sv. Znaš da me tuga često pririšće jer ne nalazim izlaza Iz teških prilika. Riti svetici nemogućega Molitva sv.

Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito. Sveta Rito naša moćna zagovornice Sveta Rito odabrani daru Neba Sveta Rito zaljubljenice samoće. Rito u poslušnosti prema svojim roditeljima ti si sklopila brak.

Tako si ganuta bila da si na povratku u svoju ćeliju milostive suze lila zbog samilosti za Raspetog Krista koji ti je. O uzvišena čudotvorko sv. Ti si nazvana pomoćnicom u bezizlaznim situacijama jer si Ti već pomogla ljudima koji su tražili Tvoj moćni zagovor.

Slavna sveta Rito ti si čudesno sudjelovala u muci Gospodina našega Isusa Krista. Ti vidiš moje jadno srce okruženo trnjem kako krvari od boli. Riti zaštitnici problematičnih brakova i žrtava nasilja Svetica nemogućeg zaštitnici bespomoćnih i beznadnih slučajeva je sveta Rita iz Cascie.

Mnogo godina si u svome braku patila iako si bila pravedna. Baš ovakvogvu kakavva jesam. Antunu Molitva da nas zaštiti svJosip Molitva sv.

Isprosi za me milost da pokorno podnosim teškoće ovoga života i zaštiti me u svim mojim nevoljama. Ritu i uslišati njene molitve za ono što je nemoguće ljudskim naporima i nastojanjima. Ivanu Krstitelju Molitva sv.

Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te slavim i hvalim u vijeke. Tako si ganuta bila da si na povratku u svoju ćeliju milostive suze lila zbog samilosti za. On 19 svibnja 2021 13 svibnja 2021 By admin u Molitve Sv.

Slavna sveta Rito ti si čudesno sudjelovala u muci. Rito u poslušnosti prema svojim roditeljima ti si sklopila brak. Molitva svetoj Riti zaštitnici u teškim situacijama Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Ritočije molbe Nebeski Otac ne odbijakoja si zbog obilja uposti.

Sveta Rito moje brige me vode k Tebi. I tebi na oltar prinosim čistog srca i duše. Rito u poslušnosti prema svojim roditeljima ti si sklopila brak.

Čudesna molitva svetoj Riti za bračnu ljubav. Klečim pred tobom i otvaram ti svoje srce i molim te da mi Bog kroz tebe udijeli pomoć i zaštitu. Riti za bračnu ljubav.

Prikazala si sebe kao pravi primjer kršćanske žene. Ti vidiš o slatka Svetice da u mojim očima više nema suza jer su sve. Prikazala si sebe kao pravi primjer kršćanske žene.

Udostojao milostivo pogledati na svoju vjernu službenicu Ritu. Talijanska je redovnica augustinka mističarka i jedna od najpopularnijih svetica Crkve. Na čelu je zadobila ranu koja ju je podsjećala na Isusovu trnovu krunu.

Pronađite na jednom mjestu molitve sv. Klečim pred tobom i otvaram ti svoje srce i molim te da mi Bog kroz tebe udijeli pomoć i zaštitu. Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem.

Rito uzore obiteljskoga I posvećenoga života utječem se tvome zagovoru u ovim teškim trenucima mojega života. Pun pouzdanja obraćam se Tebi. Molitva sv Riti zaštitnici u beznadnim i teškim situacijama će Vam olakšati svakodnevicu i povratiti životnu snagu.

MOLITVA SVETOJ RITI I Bože Ti si se u svojemu beskrajnom milosrđu.


Molitve Svetoj Riti Svjedocanstva Vjera


Molitva Svetoj Riti Moja Putesestvija


Molitva Sv Riti Svetici Nemoguceg Karmelicani Split Facebook


Cudesna Molitva Svetoj Riti Zastitnici U Teskim I Bezizlaznim Situacijama Laudato


0 Response to "Molitve Sv. Riti"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel