Posvetna Molitva Srcu Isusovu

Preslatki Isuse Otkupitelju roda ljudskoga pogledaj na nas koji klečimo ponizno pred Tvojim oltarom. Isuse preslatki Otkupitelju ljudskog roda pogledaj na nas pred oltarom tvojim pred licem tvojim preponizno prostrte.


Posvetna Molitva Presvetom Srcu Isusovu Rastimo U Gospodinu

Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu sv.

Posvetna molitva srcu isusovu. Smiluj se predobri Isuse jednima i drugima pa ih privini na sveto Srcu Tvoje. Ova devetnica na Čast srca isusova neka bude naŠa mala zadovoljŠtina za sve grijehe i uvrede koje se nanose presvetom srcu isusovu i za obraĆenje nevjernikaza sigurno u vaŠoj obitelji susjedstvu meĐu prijateljima postoji netko za koga Želite izmoliti obraĆenje. I da u svemu odgovara Tvojim željama.

Želim se savsva tebi posvetiti i uvijek biti tvoj a. Nad svakim zlom i svakim nečovještvom. Tvoji smo tvoji hoćemo da budemo.

A mnogi su Te odbili prezrevši zapovijedi Tvoje. POSVETNA MOLITVA SRCU ISUSOVU. Vječni Oče želim se u Duhu Svetom posvetiti i predati Isusovu i Marijinu Srcu da bih tako mogaomogla postati tvoje sve odanije i vjernije dijete.

Danas se posvećujem Tvome Božanskom Srcu. Gospodine Isuse potrebe ljudi otvorile su tvoje srce za svakoga od nas. Za dar života i zdravlja za milost vjere i dar pripadnosti Katoličkoj Crkvi.

Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu Preslatki Isuse Otkupitelju roda ljudskoga pogledaj na nas koji klečimo ponizno pred Tvojim oltarom. Za dar života i zdravlja za milost vjere i dar pripadnosti Katoličkoj Crkvi. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu Mnogi Te doduše nisu nikad upoznali.

Presveto Srce Isusovo smiluj mi se. Molitva za osobnu posvetu Srcu Isusovu i Srcu Marijinu. Daj o dobri Isuse da ja živim u Tebi i Ti u meni.

Preslatki Isuse Otkupitelju roda ljudskoga pogledaj na nas koji klečimo ponizno pred Tvojim oltarom. Posvetna molitva Srcu Isusovu sv. Također pučka pobožnost poznaje i više molitava posvećenih Srcu Isusovu od.

Daj da moje malo srce uvijek za tebe kuca uvijek na tebe misli i nikada te grijehom ne ražalosti. Raspolaži sa mnom i sa svim što mi pripada sada i u vječnosti na hvalu i slavu Presvetog Trojstva za posvećenje Crkve i spasenje svega svijeta. Posvetna molitva Bezgrešnom Srcu Marijinu.

Posvetna molitva Srcu Isusovu Gospodine Isuse Kriste zahvaljujem Ti za sve darove koje si mi dao. Presveta Djevice Marijo Majko i kraljice moja Tvojemu bezgrešnom Srcu posvećujem i predajem čitavo svoje biće. Primi me pod svoju majčinsku zaštitu i vodi me k svome Sinu.

A da uzmognemo biti što tješnje s Tobom združeni evo se svaki od nas danas dragovoljno posvećuje Presvetom Srcu Tvomu. Ovim činom najprije ispovijedam i potvrđujem svoju kršćansku vjeru i svoje opredjeljenje za Tebe. Presveto Srce Isusovo izvore beskrajne ljubavi tebi se posvećujemo.

Ovim činom najprije ispovijedam i potvrđujem svoju kršćansku vjeru i svoje opredjeljenje za Tebe. Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce učini ga poniznim strpljivim čistim. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu.

Na kraju izmoliti krunicu Presvetom Srcu Isusovu i litanije nalaze se na dnu devetnice DAN 2. Hvala ti za uskrsnuće po kojem si nam darovao pobjedu. Moli se na blagdan Krista Kralja.

Presveto Srce Isusovo koje si toliko ljubilo nas ljude da si se dalo na križu kopljem probosti zapali u mom srcu ljubav prema tebi. Posvetna molitva Srcu Isusovu. Isuse pomozi mi da shvatim da istinski mogu reći da te ljubim onda kada sam u svome životu istinski usredotočen na dobro drugoga.

Danas se posvećujem Tvome Božanskom Srcu. Darujem i posvećujem presvetomu Srcu Gospodina našega Isusa Krista osobu svoju i život svoj djela muke i patnje svoje. Među činima pobožnosti presvetom Srcu Isusovu na poseban način se ističe posveta po kojoj Božanskom Srcu Isusovu prikazujemo nas same sve što jesmo i posjedujemo sve prikazujemo vječnoj Božjoj ljubavi od koje smo sve dobili papa Pio XI.

Posvetna molitva Srcu Isusovu sv. Presveto Srce Isusovo smiluj mi se. Potvrđujem svoje prihvaćanje svih.

Posvetna molitva presvetom srcu isusovu Podijelite ovo s prijateljima. Molitva je preuzeta iz djela Život i djela svezak 2. Molitva Presvetom Srcu Isusovu.

Već je duga tradicija u katoličkom svijetu da se prvi petak u mjesecu posebno štuje Srce Isusovo a napose na način da se tada ispovjedi i na svetoj misi pričesti. A da uzmognemo s tobom što čvršće biti sjedinjeni evo se danas svaki od nas drage volje posvećuje. MOLITVA SRCU ISUSOVOM.

Tvoji smo i Tvoji hoćemo biti. Hvala ti za ljubav koju si očitovao po spasenjskoj žrtvi na križu i probodenom srcu. Žarko te molim zbog tvoga beskrajnog milosrđa da mi dadeš srce skrušeno i odano srce neporočno revno srce vjerno i čisto srce po Srcu tvome srce od tebe posvećeno u tvome.

Isuse pomozi mi da shvatim da istinski mogu reći da te ljubim onda kada sam u svome životu istinski usredotočen na dobro drugoga. Ona je od samoga Gospodina bila odabrana da bude glasnica porukâ njegova Srca da bude - kako je naziva Jean Ladame - la confidante du Coeur de Jesus - pouzdanica Srca. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu.

Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu. Svoje misli riječi i djela. Presveto Srce Isusovo izvore beskrajne ljubavi tebi se posvećujemo.

Presveto Srce Isusovo Svetkovina Petak nakon druge nedjelje poslije Duhova. Tvoji smo i Tvoji hoćemo biti. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu Gospodine Isuse Kriste zahvaljujem Ti za sve darove koje si mi dao.

Majko Marijo ja ime i prezime se danas predajem tvome Bezgrešnom Srcu. Nad svakim zlom i svakim nečovještvom. Margarete Marije Alacoque Ja darujem i posvećujem Presvetom Srcu Gospodina našega Isusa Krista svoju osobu i život svoja djela muke i patnje da od sada svim svojim bićem samo njega ljubim štujem i slavim.

Tko god štuje Srce Isusovo sigurno je čuo i za sv. Gospodine Isuse Kriste u sjedinjenju s hvalama kojima po sve vijeke slaviš Boga prikazujem sad ti ovu pohvalu i ove molitve. Da odsada jedino njega štujem ljubim i slavim.

Presveto Srce Isusovo izvore svakog dobra ja Ti se klanjam vjerujem u Te ufam se u Te. Molitva će vas sigurno opustiti oraspoložiti i vaša će vjera u Boga sigurno biti jača i iskrenija. POSVETNA MOLITVA SRCU ISUSOVU.

Ovom molitvom predaj sebe i članove svoje obitelji Presvetom Srcu Isusovom Molim te da me svojom predragocjenom Krvlju okrijepiš ispuniš i zaštitiš sve članove moje obitelji. Hvala ti za ljubav koju si očitovao po spasenjskoj žrtvi na križu i probodenom srcu. Posvetna molitva hrvatskoga naroda Srcu Isusovu.

Isuse ti si Gospodin moj i Gospodar moje obitelji ti imaš svu vlast nad svima nama i nad svime što posjedujemo i radimo. Posvetna molitva svete Margarite Marije Alacoque Presvetom Srcu Isusovu. Ispod je navedena jedna lijepa i stara posvetna molitva hrvatskoga naroda Srcu Isusovu.

Ja te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe. Molitva Presvetom Srcu Isusovu. A da uzmognemo biti što tješnje s Tobom združeni evo se svaki od nas.

Vidite također članak Molitva u Wikipediji slobodnoj općoj enciklopediji. Hvala ti za uskrsnuće po kojem si nam darovao pobjedu.


Posvetna Molitva Presvetom Zupa Sv Margarete Margecan Facebook


Posvetna Molitva Bezgresnom Srcu Marijinu Za Obnovu Naseg Naroda Youtube


Posvetna Molitva Srcu Isusovu Sv Margarete Marije Alacoque Bitno Net


Molitve Presvetom Srcu Isusovu Rastimo U Gospodinu


0 Response to "Posvetna Molitva Srcu Isusovu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel