Sveta Rita Molitva

Molitva svetoj Riti u nevolji. Na čelu je zadobila ranu koja ju je podsjećala na Isusovu trnovu krunu.


Pin By Nevenka Marjanovic Rod Frankov On Molitve Shopping

Ritu kroz čitav život.

Sveta rita molitva. Rita je rođena 1381. Ti si bio sa mnom ali ja nisam bio s tobom. Bok ne znam dali ovdje trebam pisat to što želim reči ali ipak ču ovdje napisat to što želim reči Evo pošto sam dobio puno nevjerovatnih milosti tj uslišenja mojih molitva sv.

Sveta Rita ne moremo dovolj spoštovati tvojo molitveno drţo in pokoro ki izraţajo posebno znamenje tvoje svetosti s katero je tvoje ţivljenje postalo pot molitve posta trpljenja premišljevanja z vzdihi in hrepenenjem po Bogu. Svetu Ritu nazivaju sveticom nemogućeg. Na čelu je zadobila ranu koja ju je podsjećala na Isusovu trnovu krunu.

Tvoja postelja gruba tvrda daska. Riti obečao sam da ču ih objaviti. Može se reći da je mala Rita bila izmoljeno dijete.

Kasno sam te uzljubio o Ljepoto uvijek stara i uvijek nova kasno sam te uzljubio. Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te slavim i hvalim u vijeke. Augustina kasno sam te uzljubio ljepoto.

Riti i Litanije od prvoga dana devetnice Treći dan Sveta Rito veliki je bio tvoj jad kad si saznala tu strašnu vijest da ti je suprug ubijen. Tvoja hrana kruh i voda pomiješana s pepelom tamjanom i suzama. Zaštitnica je bolesnika ranjenika žrtava bračnog nasilja i pogrda problematičnih brakova očajničkih podviga zab.

Dobili su je kao dar u poodmakloj dobi. Sveta Rita je bila kći roditelja koji dugo nisu imali djece. Tvoja duboka poniznost uzvišene krjeposti sveta Rito koja si od djetinjstva do Smrti tražila da se povučeš od svijeta skrivajući se s Kristom u Bogu bili su razlozi tvog uzdizanja do uzvišene slave kojoj se sada raduješ na nebu.

Čudesna molitva svetoj Riti zaštitnici u teškim i bezizlaznim situacijama. Oslobodi molim te moje siromašno srce tjeskoba koje me muče. Rito u poslušnosti prema svojim roditeljima ti si sklopila brak.

Prikazala si sebe kao pravi primjer kršćanske žene. Narod ju je odmah nakon smrti počeo štovati kao sveticu. Molitva Svetoj Filomeni za posebnu milost Djevice Gospodinu odana mučenice velika Sveta Filomeno.

Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem. Moram li očajavati u takvim teškim nevoljama moga života. Rito svrni svoje milostive oči na me patnika i nevoljnika iz svoga Svetišta u Casci gdje sva lijepa snivaš u miru.

Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te. Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem. Riti za bračnu ljubav Sveta Rita se u teškoćama svoga braka utekla molitvi praštanju i snazi ljubavi pa je to donijelo mir u njezin bračni život.

Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva. Rođena je oko 1381. Zaštitnica je bolesnika ranjenika žrtava bračnog nasilja i pogrda problematičnih brakova očajničkih podviga.

Svetica nemogućeg zaštitnica bespomoćnih i beznadnih slučajeva je sveta Rita iz Cascie. Sveta Rita slavi se 22. Dan nakon njezina krštenja Rita je bila okružena rojem bijelih pčela koje su ulazile i izlazile iz djetetovih usta a da je.

Molim Božansko Veličanstvo da proširi slavu svog imena da pokaže tvoju snagu i umnoži tvoje štovanje među svojima vjernima. Pod težinom tuge i boli obraćam se s pouzdanjem Tebi koju nazivam sveticom nemogućeg da mi brzo ishodiš pomoć. Tvoje molbe nebeski Zaručnik ne odbija stoga te molim da isprosiš za me od našega Uskrsnuloga Isusa molbu koju ti upućujem Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te.

Koje si gorke suze lila osobito na strašnu pomisao da njegova duša možda nije bila pripravljena za susret s Vječnim Sucem. Želja za djetetom nagnala ih je na mnoge molitve pa se može reći da je Rita bila od Boga izmoljena. Ne dopusti da te svlada zlo već zlo svladaj dobrim Rim 1221 nadahnjivale su sv.

Objave o Molitve Sv. Rita me je promjenila. Jednostavni dobri i bogobojazni roditelji nastojali su je odgajati u kršćanskom duhu.

U Roccaporeni u Italiji. Objave o Molitve autora admin. Ova devetnica može se moliti devet uzastopnih dana počevši od 13.

Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva. Ja sam jedan od onih koji su preobračeni koji su živili u grijesima i sv. Molitva svetoj Riti Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito čije molbe Nebeski Otac ne odbija koja si zbog obilja u postizanju milosti nazvana Zagovornicom bespomoćnih pa čak i nemogućeg sveta Rito tako ponizna tako čista tako ojađena tako strpljiva s tako samilosnom ljubavi za Raspetog Isusa jer si od Njega isprosila sve.

O dođi sveta Rito i budi mi na pomoć i pripomoć. Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva. Povrati mi mir da bismo Duhom ispunjeni bili zauvijek utvrđeni.

Sveta rita Izvor. Sveta zaštitnice nevoljnika sveta Rito bila si ponizna čista i strpljiva. Tijekom devet dana moli se posebna molitva za svaki dan a nakon toga slijede.

Klečim pred tobom i otvaram ti svoje srce i molim te da mi Bog kroz tebe udijeli pomoć i zaštitu. Godine u Roccaporeni u pokrajini Umbrija. Devetnica svetoj Riti svetici nemogućega.

I gle ti si bio u meni a ja sam bio izvan sebe i tražio sam te neprikladno se dajući tvojim stvorenjima. Talijanska je redovnica augustinka mističarka i jedna od najpopularnijih svetica Crkve. Mnogo godina si u svome braku patila iako si bila pravedna.

Želja za porodom njezina je oca i majku nagnala na mnoge molitve pa možemo reći da je bila od Boga izmoljena. Molitva svetoj Riti u nevolji. Molite li i vi za svoga supružnika.

Zaštitnica je bespomoćnih i beznadnih slučajeva. Rite njezini su roditelji dugo priželjkivali i za nj molili. O uzvišena čudotvorko sv.

Sveta Rita je bila kći roditelja koji dugo nisu mogli imati djece. Molitva svetoj Riti u nevolji. Ne možemo dovoljno štovati sveta Rito molitveni duh i pokoru koji tvore osobiti znamen tvoje svetosti kojim je tvoj život postao stalni ures molitvi posta patnji promišljanja s ushićenjima i zanosima s Bogom.

Molitva svetici beznadnih slučajeva. Radujem se zbog slave Tvoje i veselim se gledajući koliko slaviš Boga posebno čudima tvojim učinjenim siromašnima i dobrima. Milostiva mi budi na veliku slavu Božju da te slavim i hvalim u vijeke.

Riti za bračnu ljubav. Molitva svetoj Riti u nevolji. Listopada ili bilo kojega drugog dana u godini.

Sveta Rita svetica nemoguceg.


Pin On Dear Protestants


Sv Rita Molitve Molitva Za One Koje Zele Djecu Rita


Pin On Hvala I Vicna Slava Bogu


Nebeska Saptacica Molitva Svetoj Riti Za Zdravlje I Trpljivost Iz Lj Rita


0 Response to "Sveta Rita Molitva"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel