Vecernja Molitva Molitvenik

Zahvaljujte Gospodinu jer je dobar jer je vječna ljubav Njegova. Владару господе Исусе Христе Боже наш који једини имаш власт да људима.


Vecernja Molitva Words Prayers Word Search Puzzle

Она је уздизање ума и срца Богу.

Vecernja molitva molitvenik. Pomozi mi Gospodine da oprostim svima koji su mi nanijeli nepravdu. МОЛИТВЕ АКАТИСТИ КАНОНИ СЛУЖБЕ. Почетак ако је свештеник говори.

Kliči Gospodinu sva zemljo. In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Ако није свештеник почиње овако.

Уочи дана Светог причешћа после вечерњих молитава треба прочитати и ове молитве. Српске Православне Цркве МАЛИ МОЛИТВЕНИК приручна је књига основних молитава за децу и почетнике у православној вери. Hvala ti na svemu što si danas učinio za mene.

Prebivaju tvoji sveti anđeli koji nas u miru čuvali. Dao si mi tijelo i um i sposobnosti da se ostvarim u ovom životu. Mnogi kršćani se boje jer mole u krevetu pa se često zna dogoditi da njihova večernja molitva ne završi jer zaspu ili se mole u nekakvom polusnu.

Daj mi svijetlo Duha Svetoga da mogu ukratko vidjeti kako provedoh današnji danu tišini ispitaj savjest i izmoli Djelo pokajanja. Riznico dobara i Životodavče dođi i useli se u nas i očisti nas od svake nečistote i spasi Blagi duše naše. Neprijateljsku zasjedu od njega daleko otjeraj.

Tebi povjeravam svoj život. Oprosti mi za grijehe koji su povrijedili tebe i moje bližnje. I očisti Gospode smirenu dušu moju od svake prljavštine tela i duha.

Hvala Ti Bože moj na kraju još jednog dana. Čuvaj me Gospodine kao zjenicu oka. Oprosti mi za grijehe koji su povrijedili Tebe i moje bližnje.

Pomozi mi Gospodine da oprostim svima koji su mi nanijeli nepravdu. Evo Gospodine ovaj dan polako završava. U ime Oca i Sina i Duha Svetoga.

Молитва је побожно управљање душе човекове Богу или беседа срца са Богом кроз коју представљајући невидљиво Бога пред собом човек излива пред Њим осећања своје душе. Pred lice mu dođite s radosnim klicanjem. Evo Gospodine ovaj dan polako završava.

Молитва претходи сваком послу али и јелу молитва помаже стишавању узбурканости душе али. Хришћанинов дан почиње и завршава се са молитвом тако он самог себе и сав живот свој приноси Богу. Oprosti mi za grijehe koji su povrijedili tebe i moje bližnje.

Svojom ljubavlju rasvijetli sve koje volim i sve one čiji. Molitva je pobožno upravljanje duše čovekove Bogu ili beseda. Gospodine Idem k Ocu rekao si svojima.

ПОКАЈНА МОЛИТВА СВЕТОГ ЈЕФРЕМА СИРИНА. издање Светог Архијерејског Синода. Po Kristu Gospodinu našemu.

U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Duše sveti prosvijetli me da mogu spoznati svoje grijehe što sam ih danas počinio i da se za njih iskreno pokajem. Bože večni i Care svakog stvorenja koji si me udostojio da doživim do ovoga časa oprosti mi grehe koje učinih ovoga dana delom rečju i mislima.

Neka bude nad nama vazda. I ko bi bolje mogao da objasni šta je molitva nego blaženopočivši patrijarh srpski Njegova Svetost gospodin Pavle. Na svršetku ovog dana klanjam ti se moj Bože i zahvaljujem ti se za sve dobro što si mi danas iskazao.

Daj mi svoju zaštitu da u miru mogu noćas počivati. Kruh naš svagdanji daj nam danas. Molim te da te smijem slijediti.

Sada se sjeti grijeha i pogrešaka. Tebi povjeravam svoj život. Пре него ли се точак времена у моме животу заустави помилуј ме.

Hvala ti za sklonosti i želju da ostvarim sebe i slavim tebe. Пре него ли дуне смртни ветар и на телу моме појаве се. Zato nećemo ni pokušavati da objasnimo šta je molitva već ćemo citirati reči ovog blagorodnog čoveka.

Večernja molitva - joskos jimdo page. Hvala ti na svemu što si danas učinio za mene. МОЛИТВЕ ПРЕД СВЕТО ПРИЧЕШЋЕ.

Stavio si me na ovo mjesto i u ovo vrijeme. Evo Gospodine ovaj dan polako završava. Molitve akatisti kanoni sluЋbe.

Daj mi svoju zaštitu da u miru mogu noćas počivati. Pohodi molimo Gospodine ovo prebivalište i svaku. Molitve akatisti kanoni sluЋbe.

Gospodine zahvaljujem Ti u ovaj večernji sat što si me danas čuvao. Hvala Ti Gospodine za još jedan danHvala za današnji kruh koji si mi dao i za sve čime uzdržavam svoj. Podijelite ovo s prijateljima.

MOLITVA KAJANJA I ISPIT SAVJESTI PRIJE SPAVANJA. Care Nebesni Utešitelju Duše Istine Koji si svuda i sve ispunjavaš. Večernja molitva za zaštitu i blagoslov.

Čuvaj sve one koje sam danas susreo. U ime Oca i Sina i Svetoga Duha. Молитвама светих Отаца наших Господе Исусе Христе Боже наш помилуј нас.

I daj mi Gospode da mi san ove noći prođe u miru da bih ustavši sa skromne postelje ugađao. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Znajte da je Gospodin Bog.

On nas stvori i mi smo njegovi njegov smo narod i. И дај ми Господе да ми сан ове ноћи прође у миру да бих уставши са скромне постеље угађао пресветом имену Твом у све дане живота мога и победио све телесне и бестелесне непријатеље који. Večernja molitva je predivna prilika da zahvalite Bogu za blagoslove koje ste primili tijekom dana te Ga zamolite za zaštitu i odmor tijekom noći.

Во името на Отецот и Синот и Светиот Дух сега и секогаш и во сите векови. Amin Slava Tebi Bože naš slava Tebi. MOLITVE KOJE TREBA ZNATI SVAKI KATOLIK.

Oče naš koji jesi na nebesima sveti se ime tvoje. Služite gospodinu u veselju. Oče stvorio si me za sebe.

Naslovna Vijesti Molitve Svjedočanstva Poučne priče Misna čitanja Molitva za uspjeh u radu. Господи Исусе Христе Сине Божји по молитвите на Твојата. Pravoslavna večernja molitva pred spavanje.

Hvala Ti na svemu što si danas za mene učinio. Budi volja tvoja kako na nebu tako i na zemlji.


Posts From June 2015 On Svjedocanstva Vjera Administration Post


Pin On Molitve I Molitvice


Vecherњa Molitva Crkva Hrista Spasiteљa U Ubu


Pravoslavne Molitve Srbija Fur Android Apk Herunterladen


0 Response to "Vecernja Molitva Molitvenik"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel