Vecernja Molitva Za Djecu

Pošto smo tvoju presvetu Zaručnicu za pomoć zamolili molimo pouzdano i za tvoju pomoć. Molitva za ozdravljenje djeteta.


Pin On Molitve I Molitvice

13 Snažne molitve za zaštitu naše djece.

Vecernja molitva za djecu. Hvala za kruh koji si mi danas dao i za sve čime uzdržavam svoj život. Daj mi milost da mogu podići svoju djecu jer ja znam da bez tvoje pomoći moja nastojanja neće donijeti ploda. Objavljeno prije 5 hours.

Molitva za laku noć koju možete izmoliti prije spavanja za sebe djecu supružnika i drage ljude. Zaštitnička molitva za obitelj. Molitva Majci Božjoj Bistričkoj.

Za ljubav koja te je s neoskvrnjenom Djevicom i Bogorodicom vezala i za očinsku ljubav kojom si Dijete Isusa grlio smjerno te molimo da baštinu koju je Isus Krist. Stavi gaju pod svoju zaštitu sačuvaj gaju od bolesti i svih štetnih utjecaja. Molitvars je digitalni molitvenik u kojem možete da pročitate sve pravoslavne molitve na jednom mjestu.

Besplatno se pretplatite naš kanal klikom na crveni gumb Pretplati me ili SubscribeNa taj način ćete prvi saznati za najnovije molitveSveta Ana je kršć. Ako Vam je dijete u nevolji ili jednostavno želite steći snagu i blagoslov kako bi mogli pravilno podići svoju djecu. Molitva Bezgrešnoj Čudotvorne medaljice.

Dečija molitva pred spavanje. K tebi se o sveti Josipe utječemo u svojoj nevolji. ISUSE KRISTE VJERUJEM DA SI SADA OVDJE.

Čudotvorna molitva 19032014 Moli ovu molitvu 9 uzastopnih jutara za bilo MOLITVA RODITELJA NAD DJETETOM 12022021 jako moćna DA BUDE ZAŠTIĆENO I OSLOBOĐENO. U ruke tvoje Gospodine predajem duh svoj. Molitva za obitelj najvažnije osobe u životu su nam članovi naše obitelji.

Tu liječiš duhovne i tjelesne rane zemaljskih patnika. Večernja molitva za zaštitu i blagoslov. Riječ je o kartici s molitvama koje će oplemeniti vaše blagdane.

Ovu je molitvu naizust izmolila gospođa Katica Ravlić osamdesetpetogodišnja žena. Molitva za djecu djeca su naše najveće blago. Oprosti nam za sve što smo radili danas a nije te proslavilo.

Ponizno te molim oprosti nam sve naše grijehe i učini naša srca po svojem Srcu blagom i poniznom. Zašto je večernja molitva najdragocjenija Uvečer je najbolje moliti tako da nađeš mirno mjesto opustiš se zagledaš u duhu u Božje lice i nekoliko minuta ostaneš povezan s Bogom. Ti si u svojoj majčinoj dobroti odabrala.

U našem Hrvatskom zagorju mjesto koje se po Tebi zove. Treba biti ustrajna i svakodnevna. O Mali Isuse naš ljubljeni Kralju po rukama tvoje Majke pune ljubavi tebi posvećujem svoje dijete ime djeteta unuka nećaka.

U kojem svoju djecu obasipaš svojim milostima. Blagoslovi nas večeras Isuse da se odmorimo i imamo dobar san. Molitva za osobnu posvetu Srcu Isusovu i Srcu Marijinu Vječni Oče želim se u Duhu Svetom posvetiti i predati Isusovu i Marijinu Srcu da bih tako mogaomogla postati tvoje sve odanije i vjernije dijeteMajko Marijo ja ime i prezime se danas predajem tvome Bezgrešnom Srcu.

UFAM SE U TE I LJUBIM TE IZNAD SVEGA. Kao roditeljima najvažnija nam je njihova sreća. Promisli kako si danas proveo dan ispitaj svoju savjest i pokaj se.

Molitva za Djecu. Vratite se dječice molitvi i otvorite vaša srca u ovom milosnom vremenu i pođite putem obraćenja. Prosinca jer donosimo poklon za sve čitatelje.

Molitva djeteta s albuma Osloni se na meneTekstJedne tihe večeri jedno je dijete molilomalene ruke sklopilok nebu pogled podiglo i zavapiloDragi Isuse evo. U našoj kartici pronađite prekrasnu molitvu roditelja za dijete onu za ljubav i molitvu za duševni mir Ne propustite kupiti svoj primjerak 24sata u četvrtak 23. Molite krunicu najoštriji mač naše Majke.

OPOMENA NEBA Sveti je bijes Božji on će pročistiti Zemlju za vas malo stado koje je ostalo vjerno. Gospodine Isuse u rane tvoga presvetoga Srca stavljam sebe i sve članove svoje obitelji. Bez obzira imate li malu ili odraslu djecu ovu molitvu možete koristiti u svojoj.

I da sanjam lijepe sanje Da mi jutro brzo svane I sunašce toplo grane. Objavljeno prije 10 hours. O Gospodine neka me ne moja djeca muče u Isusovo ime.

OSPOSOBI ME ZA MOLITVU. Nije toliko važno da ti gledaš Boga nego on tebe. I za pomoć koju si mi pri radu i u životu pružao hvala.

Budi svjestan toga samo da te on gleda. Slušam vaše vapaje i molitve i zagovaram za vas pred mojim sinom Isusom koji je put istina i život. Dođi Duše Sveti napuni srca svojih vjernika i zapali u njima oganj svoje ljubavi.

Izjavljujem da su Moja djeca znak i čuda u Isusovo ime. Stavi gaju pod svoju zaštitu sačuvaj gaju od bolesti i svih štetnih utjecaja. Podijelite ovo s prijateljima.

O Mali Isuse naš ljubljeni Kralju po rukama tvoje Majke pune ljubavi tebi posvećujem svoje dijete ime djeteta unuka nećaka. Večernja molitva je predivna prilika da zahvalite Bogu za blagoslove koje ste primili tijekom dana te Ga zamolite za zaštitu i odmor tijekom noći. Zato sam s vama da vas vodim prema svetosti života da svaki od vas otkrije radost življenja.

O Gospodine neka u Isusovo ime postoji ljubav među mojom djecom. Hvala ti što nas toliko voliš i što nas potpuno poznaješ. Kajem se od svega srca što uvrijedih Boga najveće i.

Molitva roditelja za djecu. Život je vaš prolazan i bez Boga nema smisla. Marijo najdraža moja majko preporučujem ti se.

Slobodno možete koristiti ove riječi. Ali prije neg ću spati Tebe Bože ću pozvati Da mi budeš na pomoći Dolazeći ove noći. Hvala za sve dobro što si mi danas iskazao za kušnje kroz koje si me provlačio.

Mnogi kršćani se boje jer mole u krevetu pa se često zna dogoditi da njihova večernja molitva ne završi jer zaspu ili se mole u nekakvom polusnu. VEČERNJA MOLITVA DJETETA. Međutim kada dete dostigne određeni uzrast i pokaže razumevanje možete ga naučiti za početak da bude zahvalno Bogu Ocu nebeskom Isusu i svim svecima a dečija srca su.

To je molitva koju možete moliti u određenim potrebama svoje obitelji. SVOJOM KRVLJU OPERI ME OD SVIH GRIJEHA OSLOBODI ME OD STRAHA I UKLONI OD MENE SVE ŠTO MI STOJI NA PUTU DO TEBE. Može se moliti u raznim prigodama.

Milosrdni Isuse ja Ti predajem svoju djecu nitko drugi ne može shvatiti moju bol i tjeskobe i dati mi bolju pomoć. Molim te da svojom predragocjenom Krvlju prekriješ ispuniš i zaštitiš mene i sve članove moje obitelji. MOLIM TE BLAGOSLOVI MENE OVO MJESTO OVAJ GRAD I OVAJ PROSTOR.

I za ljude koje susretoh za one s kojima dijelih tegobe proteklog dana za sve hvala. Hvala Bogu prođe danak I dolazi slatki sanak. Znak MOLITVA NAŠOJ GOSPI 08012012.

Kada je u pitanju pravoslavna večernja molitva pred spavanje za decu postoji nepisano pravilo da se za decu mole njihovi roditelji. Posvetna molitva djetetu Isusu. Bože u pomoć mi priteci.

- Gospodine pohiti da mi pomigneš. Tvoj križ o Isuse neka me milostivo štiti od. Molitva za djecu je namijenjena svim roditeljima koji žele najbolje svome dijetetu.

Tu se časti Tvoj čudotvorni likTu je Tvoje Svetište. Čuvaj gaju čistimom i dopusti da onona može rasti poput tebe u milosti i kreposti. Čuvaj gaju čistimom i dopusti da onona može rasti poput tebe u milosti i kreposti.

Riječ je o. Pročisti moja djela i prosvijetli me u mome.


Sv Rita Molitve Molitva Za One Koje Zele Djecu Rita


Pin On Molitve I Molitvice


Molitvice Za Djecu Isuse Laku Noc Laku Noc Make It Yourself Personalized Items


Koje Su Najjace Molitve Bogu Molitva Za Rođake Kako Se Molitva Pomogla Da Se Rijesi Vukove


0 Response to "Vecernja Molitva Za Djecu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel