Vecernja.molitva

Gospodine Idem k Ocu rekao si svojima. Daj mi svoju zaštitu da u miru mogu noćas počivati.


Pin On Molitve I Molitvice

Umirit će Vam misli blagosloviti dušu i olakšati san.

Vecernja.molitva. Tvoj križ o Isuse neka me milostivo štiti od. Molitva krunice Marija je put kojim je Bog došao k nama. Hvala za sve dobro što si mi danas iskazao za kušnje kroz koje si me provlačio.

On je molio u iskrenosti i Njegova je usredotočenost uvijek ostajala konstantna. Budi Ti moja zaštita i obrana. I daj mi Gospode da mi san ove noći prođe u miru da bih ustavši sa skromne postelje ugađao.

Gospode izbavi me od svakog neznanja i zaboravnosti i malodušnosti i okamenjene neosetljivosti. Zato te molim u Ime Isusovo koji je rekao. Stoj kraj mene u borbi protiv svakog zla i napadaja sotone.

Gospode sagreših li umom ili mišlju rečju ili delom oprosti mi. Bože večni i Care svakog stvorenja koji si me udostojio da doživim do ovoga časa oprosti mi grehe koje učinih ovoga dana delom rečju i mislima. O Isuse o Spase naš kog prije svake svjetlosti.

Daj mi svijetlo Duha Svetoga da mogu ukratko vidjeti kako provedoh današnji danu tišini ispitaj savjest i izmoli Djelo pokajanja. Ако није свештеник почиње овако. O Stvorče svijeta sjeti se.

Po Kristu Gospodinu našemu. Sada ga mogu predati Tebi u ruke. Objavljeno prije 1 day.

Nedjelja došašća obred paljenja četvrte svijeće na adventskom vijencu. Oprosti mi za grijehe koji su povrijedili tebe i moje bližnje. OPOMENA NEBA Sveti je bijes Božji on će pročistiti Zemlju za vas malo stado koje je ostalo vjerno.

Ti sjajno svjetlo Očevo. Neka bude nad nama vazda. Isusove snažne molitve dijele istu svrhu proslaviti našeg Nebeskog Oca.

Hvala Ti Bože moj na kraju još jednog dana. Večernja molitva je predivna prilika da zahvalite Bogu za blagoslove koje ste primili tijekom dana te Ga zamolite za zaštitu i odmor tijekom noći. Oprosti mi za grijehe koji su povrijedili Tebe i moje bližnje.

Gospa Loretska 10122021 Blagdan je Gospe Loretske odnosno čudesnog prijenosa nazaretske. Prebivaju tvoji sveti anđeli koji nas u miru čuvali. Marijo najdraža moja majko preporučujem ti se.

Zato i molimo da se proslavi ime Gospodina našega Isusa u vama i vi u njemu po milosti Boga našega i Gospodina Isusa Krista 2 Sol 112. Večernja molitva za zaštitu i blagoslov. Tebi povjeravam svoj život.

Molitva kod paljenja četvrte adventske svijeće. Почетак ако је свештеник говори. Hvala Ti na svemu što si danas za mene učinio.

Čuvaj me Gospodine kao zjenicu oka. Golem si svemogući Bože. Gospode Isuse Hriste Sine Božji pomiluj me.

Hvala ti na svemu što si danas učinio za mene. Večernja Molitva Ocu Nebeskom. Večernja molitva - joskos jimdo page.

Ali blagodatna molitva je neiskazana radost koja se ne može uporediti ni sa čim od ovog sveta O dejstvu umno-srdačne molitve na čoveka starac je govorio i sledeće. Sveti oci kažu da svako treba da upražnjava Isusovu molitvu. Ti nado roda ljudskoga Čuj molbe što se uzdižu.

Molitva sedma svetoga Jovana Zlatousta molitve po broju časova dana i noći Dnevne. Mnogi kršćani se boje jer mole u krevetu pa se često zna dogoditi da njihova večernja molitva ne završi jer zaspu ili se mole u nekakvom polusnu. I za ljude koje susretoh za one s kojima.

Kroz Mariju ćeš dospjeti do Isusa kroz snažnu vjeru do Njegove riječi. Pohodi molimo Gospodine ovo prebivalište i svaku. Iz grudi tvojim slugama.

Večernja molitva Ocu nebeskom idealan je način za zahvalu Gospodinu na kraju dana. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Dragi nebeski Oče i ovaj dan je na izmaku.

Neprijateljsku zasjedu od njega daleko otjeraj. Molite krunicu najoštriji mač naše Majke. И дај ми Господе да ми сан ове ноћи прође у миру да бих уставши са скромне постеље угађао пресветом имену Твом у све дане живота мога и победио све телесне и бестелесне непријатеље који.

Hvala za kruh koji si mi danas dao i za sve čime uzdržavam svoj život. Pomozi mi Gospodine da oprostim svima koji su mi nanijeli nepravdu. Sveti Arkanđele Mihaele molim te dođi i pomozi mi.

Gospode ne liši me svojih nebeskih blaga. Objavljeno prije 1 day. Hvala ti Gospodine za još jedan dan proživljen tebi na slavu.

I za pomoć koju si mi pri radu i u životu pružao hvala. Молитвама светих Отаца наших Господе Исусе Христе Боже наш помилуј нас. Objavljeno prije 10 hours.

Isus nam je dao tako moćnu pobožnost koja slama svako zlo no mi je ne koristimo i zato propadamo. Nova američka 29012017 Kandidatkinja novoizabranog predsjednika Trumpa za veleposlanicu UN-a Nikki MOLITVA ZA PRAVOG PRIJATELJA 02012012 Bože dragi htio bih danas od tebe izmoliti. Molim te da te smijem slijediti.

Što god zaištete u moje ime Oca dat će vam se. Gospodine zahvaljujem Ti u ovaj večernji sat što si me danas čuvao. Čuvaj sve one koje sam danas susreo.

MOLITVE SVETOM MIHALEU ARKANĐELU. I očisti Gospode smirenu dušu moju od svake prljavštine tela i duha. Objavljeno prije 5 hours.

Evo Gospodine ovaj dan polako završava. Hvala Ti Gospodine za još jedan danHvala za današnji kruh koji si mi dao i za sve čime uzdržavam svoj. Bog Otac u nebu zabranio sotoni i svim demonima da mi škode.

Nije toliko važno da ti gledaš Boga nego on tebe. Molitva Bezgrešnoj Čudotvorne medaljice. U ime Oca i Sina i Duha Svetoga.

Vecernja molitva вечерња молитва Последње новости ЈЕЛЕОСВЕЋЕЊЕ У ХРАМУ ХРИСТА СПАСИТЕЉА НАЈАВА 26-11-2021. Put kojim je Bog došao k nama i za nas je najsigurniji put da dospijemo k Bogu. Marija nam pokazuje Isusa Isus nam pokazuje Oca.

Evo Gospodine ovaj dan polako završava. Budi svjestan toga samo da te on gleda. Objavljeno prije 19 hours.

Duhovnost ZAHVALI BOGU Zašto je večernja molitva najdragocjenija Uvečer je najbolje moliti tako da nađeš mirno mjesto opustiš se zagledaš u duhu u Božje lice i nekoliko minuta ostaneš povezan s Bogom. Gospode izbavi me večnih muka. Kroz Mariju smo primili Isusa a kroz Isusa ćemo naći put Bogu Ocu.


Nedjelja Vecernja Molitva 18 Nkg C Good Night Gif Good Evening Greetings Inspirational Quotes About Success


Pin On Hvala I Vicna Slava Bogu


Vecernja Molitva Words Prayers Word Search Puzzle


Posts From June 2015 On Svjedocanstva Vjera Administration Post


0 Response to "Vecernja.molitva"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel