Molitva O Isuse Ljubavi Moja

Molitva O Isuse Ljubavi Moja. Klanjam ti se u najdubljoj poniznosti i strahopoštovanju. Probodi moje srce svojim strijelama i dopusti da.

Srcem Uz Srce Isusovo Svaki Dan Karmelicanke Bozanskog Srca Isusova
Srcem Uz Srce Isusovo Svaki Dan Karmelicanke Bozanskog Srca Isusova from karmelbsi.hr
Molitva malom isusu o isuse, ljubavi moja, najveće moje dobro, spasitelju i bože moj, slavim te i blagoslivljam za čas kada si postao čovjekom. Molitva za pokojnu majku može nam pomoći da postignemo udobnost koja nam je potrebna u tako strašnom trenutku. Molitva isusu slava ti, gospodine isuse kriste, sine živog boga.

Влады́чице преблагослове́нная, возьми́ под сво́й покро́в семью мою́.

Влады́чице преблагослове́нная, возьми́ под сво́й покро́в семью мою́. Slavim svetu noć u kojoj si na svijet sišao i htio se roditi kao siromašno dijete. Isusova molitva je tako nazvana zato što je srce ove molitve ime i ličnost gospoda isusa hrista. O, moj isuse, oprosti nam naše grijehe, očuvaj nas od paklenoga ognja, dovedi u raj sve duše, osobito one koje su najpotrebnije tvojega milosrđa.


0 Response to "Molitva O Isuse Ljubavi Moja"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel