Vecernja Molitva Srcu Isusovu

AmenUmjesto Vjerovanja moli seSlatko Srce mog Isusa daj da te ljubim sve to više. Oče nebeski Bože smiluj nam se.


Vecernja Molitva Presvetom Srcu Isusovu Međugorje Info

Hvala ti za uskrsnuće po kojem si nam darovao pobjedu.

Vecernja molitva srcu isusovu. Želim biti potpuno tvoj. Očisti me od svega što me sputava da bih služio bez ikakva straha. Daj da moje malo srce uvijek za tebe kuca uvijek na tebe misli i nikada te grijehom ne ražalosti.

Molitva srcu isusovom Već je duga tradicija u katoličkom svijetu da se prvi petak u mjesecu posebno štuje Srce Isusovo a napose na način da se tada ispovjedi i na svetoj misi pričesti. Presveta Djevice Marijo Majko i kraljice moja Tvojemu bezgrešnom Srcu posvećujem i predajem čitavo svoje biće. Presveta Djevice Marijo Majko i kraljice moja Tvojemu bezgrešnom Srcu posvećujem i predajem čitavo svoje biće.

I da u svemu odgovara Tvojim željama. Molitva nadoknade Euharistijskom Srcu Isusovu sv. Presveto Srce Isusovo izvore svakog dobra ja Ti se klanjam vjerujem u Te ufam se u Te.

Sveto Trojstvo jedan Bože smiluj nam se. Isus nam je dao tako moćnu pobožnost koja slama svako zlo no mi je ne koristimo i zato propadamo. Nedjelja došašća obred paljenja četvrte svijeće na adventskom vijencu.

Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu. LITANIJE SRCA ISUSOVA Gospodine smiluj se. Obećavam da se duša koja bude štovala ovu sliku neće izgubiti.

Posvetna molitva Bezgrešnom Srcu Marijinu. Presveto Srce Isusovo smiluj mi se. Ja te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe.

Svoje misli riječi i djela. Molitva kod paljenja četvrte adventske svijeće. Posvetna molitva presvetom srcu isusovu Podijelite ovo s prijateljima.

Nauči me Gospodine da sva moja ljubav prema tebi ima vrijednost jedino ako je izražena na isti način kao tvoja prema Ocu. Alfonz Marija Liguori O ljubezno Srce mog Isusa stvoreno samo zato da ljubiš stvorenja zapali svojom ljubavlju moje srce. Molitva Presvetom Srcu Isusovu.

Hvala ti za ljubav koju si očitovao po spasenjskoj žrtvi na križu i probodenom srcu. Raspolaži sa mnom i sa svim što mi pripada sada i u vječnosti na hvalu i slavu Presvetog Trojstva za posvećenje Crkve i spasenje svega svijeta. Već na ovome svijetu obećavam joj pobjedu nad neprijateljima posebno pak u smrtnom.

Nad svakim zlom i svakim nečovještvom. Majko Marijo ja ime i prezime se danas predajem tvome Bezgrešnom Srcu. Posvetna molitva Srcu Isusovu sv.

Margarete Marije Alacoque Tko god štuje Srce Isusovo sigurno je čuo i za sv. KRUNICA SRCU ISUSOVU - ZLATNA KRUNICAU ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Večernja molitva je predivna prilika da zahvalite Bogu za blagoslove koje ste primili tijekom dana te Ga zamolite za zaštitu i odmor tijekom noći.

Mnogi kršćani se boje jer mole u krevetu pa se često zna dogoditi da njihova večernja molitva ne završi jer zaspu ili se mole u nekakvom polusnu. Presveto srce Isusovo izvore svakog dobra ja ti se klanjam vjerujem u Te ufam se u te ja te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe. Presveto Srce Isusovo koje si toliko ljubilo nas ljude da si se dalo na križu kopljem probosti zapali u mom srcu ljubav prema tebi.

Toma Akvinski Isuse koji me toliko ljubiš molim te uslišaj me. Devetnica i krunica Božanskom Milosrđu. Molitva za osobnu posvetu Srcu Isusovu i Srcu Marijinu.

Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce učini ga poniznim strpljivim čistim i da u svemu odgovara Tvojim željama. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu. Presveto Srce Isusovo smiluj mi se.

Daj o dobri Isuse da ja živim u Tebi i Ti u meni. Gospodine očisti me od svega što nije tvoje. Presveto Srce Isusovo izvore beskrajne ljubavi tebi se posvećujemo.

Presveto Srce Isusovo izvore svakog dobra ja Ti se klanjam vjerujem u Te ufam se u Te ja te ljubim. Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce učini ga poniznim strpljivim čistim. Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce učini ga poniznim strpljivim čistim.

A mnogi su Te odbili prezrevši zapovijedi Tvoje. Na kraju izmoliti krunicu Presvetom Srcu Isusovu i litanije nalaze se na dnu devetnice DAN 2. Ne dopusti da ijedan trenutak živim bez tvoje ljubavi radije mi oduzmi život uništi me ali ne dopusti toliku moju nezahvalnost da nakon što si me toliko ljubio i.

Daj da Tvoja volja bude moja želja moja strast i moja ljubav daj da ja ljubim sve što je tvoje a pogotovo Tebe samoga. Želim biti tvoja čista posuda i da ti se bezuvjetno darujem. Daj da moje malo srce uvijek za tebe kuca uvijek na tebe misli i nikada te grijehom ne ražalosti.

Isuse daj mi srce puno ljubavi prema Tebi sv. Posvetna molitva Presvetom Srcu Isusovu Mnogi Te doduše nisu nikad upoznali. Objavljeno prije 19 hours.

I kajem se za sve svoje grijehe. Prekrasne molitve Srcu Isusovu. Objavljeno prije 1 day.

Želim se savsva tebi posvetiti i uvijek biti tvoj a. Molitva Presvetom Srcu Isusovu. Pomoću nje ćete s lakoćom nadvladati neprijatelja.

Objavljeno prije 1 day. Molitva presvetom Srcu Isusovu. Srce Isusa Sina Oca vječnoga smiluj nam se.

Svoje misli riječi i djela. Vječni Oče želim se u Duhu Svetom posvetiti i predati Isusovu i Marijinu Srcu da bih tako mogaomogla postati tvoje sve odanije i vjernije dijete. Krunica pobjede osigurat će vam siguran uspjeh i pobjedu.

Donoseći sućut ozdravljenje i mir svima koji me okružuju. Večernja molitva za zaštitu i blagoslov. Ona je od samoga Gospodina bila odabrana da bude glasnica porukâ njegova Srca da bude - kako je naziva Jean Ladame - la confidante du Coeur de Jesus - pouzdanica Srca Isusova.

Presveto Srce Isusovo koje si toliko ljubilo nas ljude da si se dalo na križu kopljem probosti zapali u mom srcu ljubav prema tebi. I da u svemu odgovara Tvojim željama. Želim se savsva tebi posvetiti i uvijek biti tvoj a.

Smiluj se predobri Isuse jednima i drugima pa ih privini na sveto Srcu Tvoje. Preslatki Isuse Otkupitelju roda ljudskoga pogledaj na nas koji klečimo ponizno pred Tvojim oltarom. Raspolaži sa mnom i sa svim što mi pripada sada i u vječnost na hvalu i slavu Presvetog Trojstva za posvećenje Crkve i spasenje svega svijeta.

Usadi Gospodine svoju ljubav u mene da bih mogao ljubiti sve i. Daj mi srce puno ljubavi za Tebe da me ništa ne može udaljiti od Tebe. Srce Isusovo u krilu Djevice Majke od.

Među činima pobožnosti presvetom Srcu Isusovu na poseban način se ističe posveta po kojoj Božanskom Srcu Isusovu prikazujemo nas same sve što jesmo i posjedujemo sve prikazujemo vječnoj Božjoj ljubavi od koje smo sve dobili papa Pio XI. Daj o dobri Isuse da ja živim u Tebi i Ti u meni. Isuse pomozi mi da shvatim da istinski mogu reći da te ljubim onda kada sam u svome životu istinski usredotočen na dobro drugoga.

Molitva Presvetom Srcu Isusovu. Duše Sveti Bože smiluj nam se. Također pučka pobožnost poznaje i više molitava posvećenih Srcu Isusovu od.

Primi me pod svoju majčinsku zaštitu i vodi me k svome Sinu. Na kraju izmoli krunicu Srcu Isusovu nalazi se na kraju devetnice Na kraju izmoli krunicu Srcu Isusovu. Molitva Presvetom Srcu Isusovu.

Sine Otkupitelju svijeta Bože smiluj nam se.


Presveto Srce Isusovo Vecernja Molitva Svjedocanstva Vjera


Samo Ti Isuse Home Facebook


Stepinceva Molitva Gospi Za Hrvatsku Nase


Pin On Molitve I Molitvice


0 Response to "Vecernja Molitva Srcu Isusovu"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel