Molitva Svetom Anti Za Obracenje

O Isuse kako sam tužanna zbog jadnih grešnika. Ne teškim prijetnjama nego molitvenim vapajima u nebo.


Molitva Svetom Anti U Svakoj Potrebi Bitno Net

Prikazujem Ti cijelo svoje biće i svaki otkucaj svoga srca kao zadovoljštinu za učinjene grijehe.

Molitva svetom anti za obracenje. Ako su vaša djeca odrasla tada možete moliti ovu molitvu. Koju jedna duša može primiti. Nebrojeni ljudi tijekom stoljeća molili su mu se s vjerom i primili čudesan odgovor na svoje molitve.

Očuvaj ih u jedinstvu miru i radosti. Gospa u Međugorju nas iznova poziva da molimo za njih. Izmolite molitvu za obraćenje grešnika.

MOLITVA SVETOJ RITI ZA OBRAĆENJE Draga sv. Usrdno te molim da po onim dragocjenim suzama što si ih ronila pod križem zbog tolikih duša koje preziru dragocjenu Krv posreduješ za duše grešnika koje ti preporučujem. Oče nebeski molim Te da uvjeriš moju djecu si Ti ljubav.

S čvrstim pouzdanjem preporučujem se i ja tvom moćnom zagovoru kod Boga. MOLIMO ZA BRZI OPORAVAK Napadnuta hrvatska misionarka javila se iz Ugande. Ti si i sada posrednik Božjega milosrđa za obraćenje grešnika.

Ti si odabrao sv. Gospodine Isuse zahvaljujem ti za svakog člana svoje obitelji. Preživjela sam molite za mene NAGOVOR UZ NEDJELJNI ANGELUS Papa Franjo.

Ti si odabrao sv. I još više pokaži im da ih Tvoja ljubav može obnoviti i iscijeliti. Za ovu molitvu sv.

Slavni slugo Božji sveti Ante koji nastojiš da se nađu izgubljene stvari i za to put i način pokazuješ. Antunu O Bože naš dobri milosrdni Oče. Svemogući vječni i milosrdni Bože hvala Ti za Tvoga Sina Isusa Krista koji je došao k nama i podnio gorku muku za naše spasenje.

Anti kaže se da nikad nije ostala neuslišana Pod uvjetom da se moli u vjeri i za određenu duhovnu korist molitve upućene svetom Anti Padovanskom uvijek su uslišane a sveca mnogi priznaju kao čudotvorca. To te molim svim srcem. Spomeni se sveti Ante da si uvijek pomagao i tješio sve koji su se tebi utjecali u svojim potrebama.

U ovoj objavi možete vidjeti neke molitve svetom AntiTe posebne molitve će sigurno pomoći vama i vašim bliskim ljudima obitelji prijateljima itd. Molitva za obraćenje grešnika. MOLITVA ZA DJECU PO ZAGOVORU SV.

Spomeni se da je tvoj ljubljeni Sin Isus Krist i za njih podnio najgroznije muke. Tu milost isprosi za sve. Evanđelja i zagovornika vjernika za glasnika mira u tvojoj Crkvi.

Ti si posvetio svoj život i istrošio svoje snage za spas kršćana i povratak nevjernika k Bogu. Molitva za obraćenje nevjernika molimo da i oni jednom upoznaju Isusa Krista. Ako ga ne prati Tvoje neizmjerno milosrđe.

Molim za obraćenje onih duša koje su Te uvrijedile. Molim te posreduj kod Gospodina za meni vrlo dragu osobu koja na žalost ne živi po evanđeoskoj nauci niti prema svom. Molitva za supruga da bude moj partner i moj najbolji prijatelj.

Vječni Bože stvoritelju svih stvari spomeni se duša nevjernika koje si stvorio na svoju sliku i priliku. Molitva svetom Anti za obraćenje. Rito tebi je na srcu bila čast prema Bogu I spasenje duša.

Vjerujem da je svaki od njih Tvoj posebni dar za mene i poziv da ih nastojim usrećiti. Posreduj za sve majke našega. Molitva za obraćenje grešnika Prečista naša Pomoćnice naši su grijesi bili uzrokom smrti tvoga dragog Sina Gospodina našega Isusa Krista.

Molitva i litanije sv. Sveta Monika uzorna majko velikog Augustina ti si ustrajno usmjeravala svoga zabludjelog sina. Molitva za obitelj financije obraćenje.

Za obraćenje grešnika učinila si mnoga djela milosrđa I pokore. Lijepe molitve svetom Anti. Da Ti zbog toga iskažemo dostojnu hvalu.

Podsjeti ih kad su usamljeni slomljenog srca ili uplašeni da ih volim. Antu za svjedoka evanđelja. Molitva za obraćenje psovača- Srce Isusovo obrati i spasi sve psovače Molitva.

Pogledaj Gospodine kako se njima napunja pakao tebi na porugu. I tvome milosrđu iskazuju dužnu zahvalnost. O Bože dobri i milosrdni Oče.

Prečista naša Pomoćnice naši su grijesi bili uzrokom smrti tvoga dragog Sina Gospodina našega Isusa Krista. Molitva za odraslu djecu. Molitva za obraćenje nevjernika.

Za koju te molim. Molitva Djetiću Isusu u naručju sv. Tužno je vidjeti za ručkom obitelj svatko sa svojim mobitelom a da međusobno ne razgovaraju.

Vječni Bože stvoritelju svih stvari spomeni se duša nevjernika koje si stvorio na svoju sliku i priliku. Sveti i Milosrdni Oče Tvoj Jedinorođeni Sin stoji gol naočigled svih ljudi tako da Tvoj narod spozna i boji se Tvoga Svetoga Zakona. Molim Te da se smiluješ cijelom svijetu posebno onima koji su Te upoznali i ne odustaju od grijeha.

Po Kristu Gospodinu našemu. Očuvaj ih u jedinstvu miru i radosti. Primi moju poniznu molitvu za cijeli Tvoj narod koji živi u opačini bludu i preljubu da po cijelom poniženju i osramoćenju Tvoga Jedinorođenog Sina dotakneš njihove duše da se pokaju i spase.

Sjeti se svoje pregorke muke. Posveti naše obitelji neka rastu u vjeri nadi i ljubavi. On je za nas sve umro i.

Udijeli im skrušenost i kajanje. Spomeni se da je Tvoj ljubljeni Sin Isus Krist i za njih podnio najgroznije muke. Pogledaj mene grešnika I isprosi za me od Boga milost pokajanja I ispovijedi.

Molitva za obraćenje grešnika. Gospodine Ti koji poznaješ srca i traženja u dubini svake duše danas te želim moliti za svog supruga koji je tako mio mome srcu koga sam izabrala zahvaljujući Tebi da bude moj partner i moj najbolji prijatelj koga sam željela i izabrala na stranicama svog života. Oprosti mi što toliko puta nisam s njima postupao la kao s Tvojom djecom.

Vječni Bože stvoritelju svih stvari spomeni se duša nevjernika koje si stvorio na svoju sliku i priliku. Usrdno te molim da po onim dragocjenim suzama što si ih ronila pod križem zbog tolikih duša koje preziru dragocjenu Krv posreduješ za duše grešnika koje ti preporučujem. Pogledaj Gospodine kako se njima napunja pakao tebi na porugu.

Molitva za obraćenje nevjernika. Da se podsjetimo molitva je religijsko obraćanje Bogu moljenje Boga za nešto zahvaljivanje i razgovor s Bogom. Pomozi nam milostivo tražiti izgubljenu milost i dobro vremenito da budemo dostojni naći nestalu stvar i primiti izgubljenu milost i obećanu slavu.

Za koju si toliko podnio. Sveta Monika poznata je kao majka sv. Mi te po zagovoru sv.

Svoju si ljubljenu djecu podario meni da budu moja djeca moji ukućani. Ne dopusti da se nevjernici i ubuduće stide imena. Ako vas zanima pogledajte neke molitve Duhu Svetom.

Anti za izgubljenu stvar. Molitva za obraćenje grešnika Bože velikoga milosrđa Ti koji si nam poslao svoga jedinorođenoga Sina kao najveći dokaz svoje nespoznatljive ljubavi i milosrđa Ti ne odbijaš grešnike nego si im u svome bezgraničnom milosrđu ponudio svoja blaga iz kojih mogu obilno crpsti ne samo opravdanje nego i svu svetost koju jedna duša. Ne odbij moje prošnje i svojim posredovanjem kod Boga isprosi mi ako je za dobro moje duše milost.

Pogledaj Gospodine kako se njima napunja pakao Tebi na porugu. Molitva svetom Josipu zaštitniku radnika. Antuna Isuse Kriste Sine Božji koji si radi nas ljudi i radi našega spasenja sišao s nebesa rodio se od Djevice Marije za nas se žrtvovao na križu slavno uskrsnuo i na nebo opet uzašao da i nama u njemu pripraviš mjesto ti si sâm obećao da ćeš s nama biti do svršetka svijeta.

Zagovornica je odlutalih od vjere zaštitnica je majki obitelji i udovica. MOLITVA SVECU SVEGA SVIJETA Molitva svetom Anti u svakoj potrebi.


Molitva Sv Anti Za Djecu O Boze Karmelicani Split Facebook


Molitva Sv Anti Za Prijatelje Karmelicani Split Facebook


Molitva Svetom Anti Za Obracenje Međugorje Info


Molitva Svetom Anti Za Obracenje Moj Molitvenik


0 Response to "Molitva Svetom Anti Za Obracenje"

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel